cash flow statements

Serbian translation: Izveštaj o tokovima gotovine

English term or phrase:cash flow statements
Serbian translation:Izveštaj o tokovima gotovine
Entered by: Radica

13:20 Feb 6, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / finansije
English term or phrase: cash flow statements
All tenders must comprise the following information and duly completed documents:

...
cash flow statements


.....
Radica
Izveštaj o tokovima gotovine
Explanation:
Izveštaj o tokovima gotovine

http://www.paragraf.rs/obrasci/Obrazac_1B_-_Izvestaj_o_tokov...
Selected response from:

Natasa Ikodinovic
Serbia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2izveštaj o novčanom toku
LogosART
4 +2Izveštaj o tokovima gotovine
Natasa Ikodinovic
5izveštaj o tokovima gotovine
Vesna Maširević


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
izveštaj o novčanom toku


Explanation:
izveštaj o novčanom toku
http://franchising.rs/recnik/izvestaj-o-novcanom-toku/84/

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević
17 mins
  -> Thanx a lot! Greetings!

agree  milena beba
25 mins
  -> Hvala! Pozdrav!

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Izveštaj o tokovima gotovine


Explanation:
Izveštaj o tokovima gotovine

http://www.paragraf.rs/obrasci/Obrazac_1B_-_Izvestaj_o_tokov...

Natasa Ikodinovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević: Istovremeno smo postavljale odgovor, inače ga, naravno, ne bih duplirala :)
5 mins
  -> Hvala!/ Ma naravno, to je jasno, Vesna :)

agree  milena beba
13 mins
  -> Hvala!

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
cash flow statement
izveštaj o tokovima gotovine


Explanation:
http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_racunovodstvu.html
ZAKON O RAČUNOVODSTVU
("Sl. glasnik RS", br. 62/2013)
Izveštaj o tokovima gotovine, koji pruža informacije o prilivima i odlivima gotovine i gotovinskih ekvivalenata tokom izveštajnog perioda;

http://www.mfin.gov.rs/pages/article.php?&id=12613&change_la...
PRAVILNIK o sadržini i formi obrazaca finansijskih izveštaja za privredna društva, zadruge i preduzetnike "Službeni glasnik RS", br. 95 od 5. septembra 2014, 144 od 27. decembra 2014.
Izveštaj o tokovima gotovine


Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24