KudoZ home » English to Serbian » Education / Pedagogy

Summative assessment

Serbian translation: Sumativno ocenjivanje/evaluacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Summative assessment
Serbian translation:Sumativno ocenjivanje/evaluacija
Entered by: Bogdan Petrovic

19:50 Mar 20, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: Summative assessment
Summative assessment usually takes place after pupils have completed units of work or modules at the end of each term and/or year.
The information it gives indicates progress and achievement usually in grade-related or numerical terms.
It’s the more formal summing-up of a pupil’s progress.
This information can then be provided to parents or used for certification as part of a formal examination course.
Summative assessment gives pupils, parents and teachers valuable information about a pupil’s overall performance at a specific point in their learning. It provides information about their progress in:

subject knowledge;
understanding; and
skills and capabilities.

Imam taj pojam u tekstu u jednoj tabeli, a ovaj pasus je objašnjenje sa interneta.
Bogdan Petrovic
Serbia
Sumativno ocenjivanje/evaluacija
Explanation:
Sumativno ocenjivanje/evaluacija

http://mmaricajnstajn.edu.rs/wp-content/uploads/Pravilnik-o-... (čl. 3)
Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Sumativno ocenjivanje/evaluacija
milena beba
5сумарна оцена
gavrilo
4ocenjivanje znanja i veština po okončanju procesa sticanja znanja, sumativna procena
Nebojša Mihaljević


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
summative assessment
ocenjivanje znanja i veština po okončanju procesa sticanja znanja, sumativna procena


Explanation:
1. Ocenjivanja znanja i veština po okončanju procesa sticanja znanja - http://www.isb.rs/archive/file/srpski/Pravilnik_o_ocenjivanj... Takođe, http://isb.rs/archive/file/srpski/Prirucnik_za_ucenike_i_rod...

2. Sumativna procena - http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/handle/123456789/5419/Dis...

Nebojša Mihaljević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  gavrilo: Нешо, то „сумативан, -а, -о“ не може се баш пронаћи у српском језику... ;-) // Баш си брз, свака част! Изгледа да грешим, српски је стварно постао „фантастичан“ језик – све што год ти падне на памет – може!
1 hr
  -> Što se tiče izraza „sumativno“, na vezi u nastavku može se pronaći više lokacija gde se on spominje: https://goo.gl/71if87

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
summative assessment
сумарна оцена


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2018-03-20 20:01:10 GMT)
--------------------------------------------------

Za opisno ocenjivanje
To ne znači da više ne treba biti brojčanih, sumarnih ocena<b/>. Međutim, ako je tokom procesa učenja đak stalno informisan kako napreduje i u čemu greši, biće motivisan za uspeh, a ne samo kako da postigne maksimalnu ocenu.
Tad je sumarna ocena<b/> samo formalnost, a ne smisao učenja.
http://www.valentinkuleto.com/2012/04/za-opisno-ocenjivanje/

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2018-03-20 20:01:54 GMT)
--------------------------------------------------

Za opisno ocenjivanje
To ne znači da više ne treba biti brojčanih, sumarnih ocena. Međutim, ako je tokom procesa učenja đak stalno informisan kako napreduje i u čemu greši, biće motivisan za uspeh, a ne samo kako da postigne maksimalnu ocenu.
Tad je sumarna ocena samo formalnost, a ne smisao učenja.
http://www.valentinkuleto.com/2012/04/za-opisno-ocenjivanje/

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2018-03-20 20:04:40 GMT)
--------------------------------------------------

Нешто ми ово "болдирање" не иде баш најбоље, али надам се - разумећете! :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-03-20 21:07:02 GMT)
--------------------------------------------------

Или, наравно: СУМАРНО ОЦЕЊИВАЊЕ

gavrilo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
summative assessment
Sumativno ocenjivanje/evaluacija


Explanation:
Sumativno ocenjivanje/evaluacija

http://mmaricajnstajn.edu.rs/wp-content/uploads/Pravilnik-o-... (čl. 3)


milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Jankovic
1 day 10 hrs
  -> Hvala!

agree  Vojislava Jankovic
2 days 11 hrs
  -> Hvala!