KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

channel phone

Serbian translation: telefon iz HTC-ovog (prodajnog) kanala


13:41 Feb 26, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / mobilni telefoni
English term or phrase: channel phone
Reč je o prevodu obaveštenja za korisnike HTC uređaja da treba da skinu sigurnosnu zakrpu. Jedini kontekst je ovo:

Updates have already been applied to HTC channel phones.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Serbian translation:telefon iz HTC-ovog (prodajnog) kanala
Explanation:
Dakle, telefon koji kupite direktno od proizvođača ima instalirane zakrpe za razliku od telefona koji se nabavljaju kod operatera.
Prevod je mozda malo nezgrapan ali s obzirom na kontekst (tj. nedostatak istog) mislim da je to to.
Selected response from:

Mladen Savic
Slovenia
Grading comment
Hvala vam Mladene!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2telefon iz HTC-ovog (prodajnog) kanala
Mladen Savic
3HTC telefono sa kanalima
Milena Nikolić


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
HTC telefono sa kanalima


Explanation:
koliko je detaljan opis telefona koji imate? može da bude u pitanju kanal/tab, tj.otvaranje web stranica kroz različite tabove, kao kod pretraživača. Ili je u pitanj telefon gdje se mogu pratiti tv kanali?

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-02-26 16:48:48 GMT)
--------------------------------------------------

HTC telefoni*, greška u kucanju

Milena Nikolić
Native speaker of: Serbian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
telefon iz HTC-ovog (prodajnog) kanala


Explanation:
Dakle, telefon koji kupite direktno od proizvođača ima instalirane zakrpe za razliku od telefona koji se nabavljaju kod operatera.
Prevod je mozda malo nezgrapan ali s obzirom na kontekst (tj. nedostatak istog) mislim da je to to.

Mladen Savic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Bosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala vam Mladene!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Nikolić
13 hrs
  -> hvala

agree  Miloš Stojadinović
16 hrs
  -> hvala