KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

carrier branded phone

Serbian translation: telefon brendiran za operatera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carrier branded phone
Serbian translation:telefon brendiran za operatera
Entered by: Goran & Snežana Erdei

13:42 Feb 26, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / mobilni telefoni
English term or phrase: carrier branded phone
Reč je o prevodu obaveštenja za korisnike HTC uređaja da treba da skinu sigurnosnu zakrpu. Jedini kontekst je ovo:

Updates have already been applied to HTC channel phones. For carrier branded phones, updates will be rolling out in the near future.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
telefon brendiran za operatera
Explanation:
Mislim da se ovde radi o telefonima koji su posebno pravljeni za potrebe operatera. Na primer, operater u ponudi može da ima telefone sa nazivom brenda operatera ili nekim nazivom koji izmisli operater, čisto u marketinške svrhe. Tako recimo imamo iste modele telefona (hardverski identične) koji se plasiraju na različita tržišta pod različitim imenima, ali sa različitim aplikacijama, modifikovanim softverom i ograničenjima koja nametne operater. Primer: operater VIP u ponudi ima telefon pod nazivom VIP Mini Droid, a u pitanju je zapravo telefon Alcatel OT-890 koji je za potrebe VIP-a posebno brendiran. Vrlo je verovatno da se takav isti telefon u nekoj drugoj državi može naći pod nekim drugim nazivom. Možete pogledati na sledećim linkovima:

http://www.vipmobile.rs/mobilni-uredjaji/vip-mini-droid-powe...

http://www.gsmarena.com/alcatel_ot_890-3793.php

http://www.mobiklik.rs/index.php/ureaji/alcatel/item/2304-vi...

Na ovom linku možete pogledati malo opštiji tekst kada je u pitanju brendiranje telefona, u ovom slučaju proizvođača Nokia.

http://www.fiercewireless.com/story/nokia-exec-promises-bala...

Eto, tako ja to vidim :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-26 14:53:25 GMT)
--------------------------------------------------

Sa druge strane, Non-carrier-branded telefoni su telefoni bez ikakvih modifikacija, onako kako su izašli iz fabrike i kako ih je zamislio proizvođač. Ne mora da znači da su telefoni koji se kupuju preko operatera i nužno brendirani za operatera.
Selected response from:

Srdjan Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala vam Srđane!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2telefon brendiran za operatera
Srdjan Stepanovic
2brendirani poslovni telefon koji nudi operater
Natasa Djurovic


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
brendirani poslovni telefon koji nudi operater


Explanation:
http://arhiva.elitesecurity.org/t306541-Vip-Prvi-BRENDIRANI-...

To je kupovina mobilnog preko operatera.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2012-02-26 13:51:21 GMT)
--------------------------------------------------

Ili ...u ponudi operatera...

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
telefon brendiran za operatera


Explanation:
Mislim da se ovde radi o telefonima koji su posebno pravljeni za potrebe operatera. Na primer, operater u ponudi može da ima telefone sa nazivom brenda operatera ili nekim nazivom koji izmisli operater, čisto u marketinške svrhe. Tako recimo imamo iste modele telefona (hardverski identične) koji se plasiraju na različita tržišta pod različitim imenima, ali sa različitim aplikacijama, modifikovanim softverom i ograničenjima koja nametne operater. Primer: operater VIP u ponudi ima telefon pod nazivom VIP Mini Droid, a u pitanju je zapravo telefon Alcatel OT-890 koji je za potrebe VIP-a posebno brendiran. Vrlo je verovatno da se takav isti telefon u nekoj drugoj državi može naći pod nekim drugim nazivom. Možete pogledati na sledećim linkovima:

http://www.vipmobile.rs/mobilni-uredjaji/vip-mini-droid-powe...

http://www.gsmarena.com/alcatel_ot_890-3793.php

http://www.mobiklik.rs/index.php/ureaji/alcatel/item/2304-vi...

Na ovom linku možete pogledati malo opštiji tekst kada je u pitanju brendiranje telefona, u ovom slučaju proizvođača Nokia.

http://www.fiercewireless.com/story/nokia-exec-promises-bala...

Eto, tako ja to vidim :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-26 14:53:25 GMT)
--------------------------------------------------

Sa druge strane, Non-carrier-branded telefoni su telefoni bez ikakvih modifikacija, onako kako su izašli iz fabrike i kako ih je zamislio proizvođač. Ne mora da znači da su telefoni koji se kupuju preko operatera i nužno brendirani za operatera.

Srdjan Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala vam Srđane!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jasmina Z.
1 hr

agree  Miloš Stojadinović
1 day23 hrs