KudoZ home » English to Serbian » Energy / Power Generation

exploration survey

Serbian translation: istražno snimanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exploration survey
Serbian translation:istražno snimanje
Entered by: ljkragic

09:13 Dec 23, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: exploration survey
The company has completed 833 major exploration survey and design projects in electric power generation.
ljkragic
istražno snimanje
Explanation:
Snimanje koje se vrši u cilju istraživanja, u fazi istražnih radova

http://www.he-moraca.me/dokumenti/Projektni zadatak- klizist...
Prethodno je već izrađena obimna projektna dokumentacija za ovaj sistem hidroelektrana i to na nivou detaljnosti idejnog projekta a izvršena su i odgovorajuća snimanja i istražni radovi, koji su pre svega bili usmereni na lokacije budućih brana i hidroelektrana. Planirano je da se detaljna
istraživanja zone akumulacije izvrše u fazi izrade Glavnog projekta.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
hvala
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5istražno snimanje
Mira Stepanovic
5ispitivanje
Sasa Jakovljevic


Discussion entries: 1





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ispitivanje


Explanation:
U ovom slucaju je "exploration survey", isto kao i "design", vezano za rijec "projects". Mislim da nisu u pitanju istrazivanja javnog mnijenja, vec odredjena naucna ili strucna ispitivanja, posto su u pitanju poslovi vezani za proizvodnju elektricne energije (slicno kao ispitivanje zemljista, itd.)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2010-12-23 09:52:36 GMT)
--------------------------------------------------

ili geofizicka ispitivanja

Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: mogu li to biti studije opravdanosti ili izvodljivosti? meni na to vise vuce. jasno da nisu ankete u ovom kontekstu


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: Izvinite, ali ispitivanja bi bila 'testing'; pored toga, ne znam kako ste došli do geofizičkih ispitivanja, to se nigde ne spominje u izvornom tekstu (geophysical testing) http://www.fugrome.com/lab_geo.htm
3 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
istražno snimanje


Explanation:
Snimanje koje se vrši u cilju istraživanja, u fazi istražnih radova

http://www.he-moraca.me/dokumenti/Projektni zadatak- klizist...
Prethodno je već izrađena obimna projektna dokumentacija za ovaj sistem hidroelektrana i to na nivou detaljnosti idejnog projekta a izvršena su i odgovorajuća snimanja i istražni radovi, koji su pre svega bili usmereni na lokacije budućih brana i hidroelektrana. Planirano je da se detaljna
istraživanja zone akumulacije izvrše u fazi izrade Glavnog projekta.


Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 11
Grading comment
hvala