KudoZ home » English to Serbian » Engineering (general)

pick station

Serbian translation: радна станица/место за подизање/(пре)узимање


14:06 Feb 25, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: pick station
The pick station design allows the highest possible worker
productivity. With a one second tote exchange time, the
operator doesn’t have to wait for the next item to be
picked.
Denis Mihajlovic
Germany
Serbian translation:радна станица/место за подизање/(пре)узимање
Explanation:
Или за убирање/брање, не знам о чему, о каквом радном месту текст говори.
Selected response from:

Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stanica (mesto) za komisioniranje
Vesna Maširević
4радна станица/место за подизање/(пре)узимање
Aleksandar Skobic


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
радна станица/место за подизање/(пре)узимање


Explanation:
Или за убирање/брање, не знам о чему, о каквом радном месту текст говори.

Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stanica (mesto) za komisioniranje


Explanation:
(pod pretpostavkom da se radi o ovako nečemu a rekla bih da se radi... http://www.mhia.org/media/members/14632/129629143400892789.p...

Prevodi se i kao pik-stanica u "modernom menadžerskom" rečniku ali se sa tim rešenjem ne bih složila jer ... http://srp.proz.com/kudoz/english_to_serbian/transport_trans...

http://web.tuke.sk/transportlogistics/issues/normal/2007/N13...
U tipicnim resenjima stanica (mesto) za komisioniranje se nalazi na kraju prolaza

Pogledajte i ovde na str. 9. http://www.scribd.com/doc/43970513/Automatska-skladišta-pred...

--------------------------------------------------
Note added at 3 days2 hrs (2012-02-28 16:31:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Isti ovaj tekst
"The pick station design allows the highest possible worker
productivity. With a one second tote exchange time, the
operator doesn’t have to wait for the next item to be
picked."
nalazi se u priloženom fajlu http://www.mhia.org/media/members/14632/129629143400892789.p... o sistemu za komisioniranje, na str. 2.

Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4