KudoZ home » English to Serbian » Engineering (general)

Capping Turret

Serbian translation: zatvaračica sa obrtnim dodavačem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Capping Turret
Serbian translation:zatvaračica sa obrtnim dodavačem
Entered by: Denis Mihajlovic

13:33 Feb 26, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Capping Turret
http://trade.indiamart.com/details.mp?offer=2315461473
Denis Mihajlovic
Germany
(automatska) zatvaračica sa obrtnim dodavačem
Explanation:

""Milivojević Inženjering"

:: ZATVARAČICE ::
Automatska zatvaračica sa dostavnim transporterom i obrtnim dodavačem :
…"
( http://www.milivojevicing.co.rs/zatvaracice2.html )


"PAKPROMET SRBIJA
TRIBLOK 4500 V clean

Treći deo je zatvaračica koja ima svoj selektor čepova, sistem za nabacivanje čepa na bocu i zavijanje do podešenog momenta, neophodnog da bi boca bila propisno zatvorena. Senzor prisutnosti boce kontroliše ispuštanje poklopaca samo kada je boca prisutna.
( http://www.pakpromet.com/index.php?option=com_content&task=v... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(automatska) zatvaračica sa obrtnim dodavačem
V&M Stanković
2obrtna glava sa metalnom kapicom
Natasa Djurovic


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
capping turret
obrtna glava sa metalnom kapicom


Explanation:
Pretpostavljam na osnovu slike koju ste dali.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capping turret
(automatska) zatvaračica sa obrtnim dodavačem


Explanation:

""Milivojević Inženjering"

:: ZATVARAČICE ::
Automatska zatvaračica sa dostavnim transporterom i obrtnim dodavačem :
…"
( http://www.milivojevicing.co.rs/zatvaracice2.html )


"PAKPROMET SRBIJA
TRIBLOK 4500 V clean

Treći deo je zatvaračica koja ima svoj selektor čepova, sistem za nabacivanje čepa na bocu i zavijanje do podešenog momenta, neophodnog da bi boca bila propisno zatvorena. Senzor prisutnosti boce kontroliše ispuštanje poklopaca samo kada je boca prisutna.
( http://www.pakpromet.com/index.php?option=com_content&task=v... )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 72