KudoZ home » English to Serbian » Engineering: Industrial

rigging lug

Serbian translation: (montažna) ušica/uška; (montažni) nosač/oslonac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rigging lug
Serbian translation:(montažna) ušica/uška; (montažni) nosač/oslonac
Entered by: V&M Stanković

14:52 Feb 16, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / gas compressor
English term or phrase: rigging lug
Handling instruction for feed gas compressor

nekakav dio konstrukcije za pomoć pri podizanju teških strojeva.....
Darko Kolega
Croatia
(montažna) ušica/uška
Explanation:

rigging – montaža, oprema broda, opremanje, sklapanje
lug – dodatak, nastavak, nosač, oslonac, ušica, uška, rukavac, ručica, omča, nos
[Tehnička knjiga - N, Tehnički rečnik en-sr]

Na svim većim komadima opreme obično postoje dodaci u obliku uške, nosača, oslonca i sl. za vezivanje čeličnog užeta (sajle) za podizanje i manipulaciju dizalicom/kranom - prilikom transporta i/ili montaže. Nadam se da na osnovu neke slike ili konteksta možete zaključiti da li je baš ušica/uška ili nešto drugo od gore navedenog.


“Condor

Sistem skele sa montažnim ramom sa ušicama sastoji se od ramova čiji su oblici i dimenzije unaprijed određeni a služe za sklapanje skela standardnog nivoa.”
( http://ba.condorteam.com/skele/skela-sa-montaznim-ramom-sa-u... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5uška za podizanje
Olivera Popovic
4 +1(montažna) ušica/uška
V&M Stanković


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(montažna) ušica/uška


Explanation:

rigging – montaža, oprema broda, opremanje, sklapanje
lug – dodatak, nastavak, nosač, oslonac, ušica, uška, rukavac, ručica, omča, nos
[Tehnička knjiga - N, Tehnički rečnik en-sr]

Na svim većim komadima opreme obično postoje dodaci u obliku uške, nosača, oslonca i sl. za vezivanje čeličnog užeta (sajle) za podizanje i manipulaciju dizalicom/kranom - prilikom transporta i/ili montaže. Nadam se da na osnovu neke slike ili konteksta možete zaključiti da li je baš ušica/uška ili nešto drugo od gore navedenog.


“Condor

Sistem skele sa montažnim ramom sa ušicama sastoji se od ramova čiji su oblici i dimenzije unaprijed određeni a služe za sklapanje skela standardnog nivoa.”
( http://ba.condorteam.com/skele/skela-sa-montaznim-ramom-sa-u... )

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
5 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
uška za podizanje


Explanation:
Enciklopedijski rečnik motora i otornih vozila
Lug - uška

Rečnik mašinske tehnike
Lug head - glava sa uškama


    Reference: http://www.rgf.bg.ac.rs/predmet/RO/IV%20semestar/Masinski%20...
Olivera Popovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian