KudoZ home » English to Serbian » Engineering: Industrial

feed gas compressor

Serbian translation: napojni gasni kompresor, kompresor za napajanje gasom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feed gas compressor
Serbian translation:napojni gasni kompresor, kompresor za napajanje gasom
Entered by: Darko Kolega

14:53 Feb 16, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / gas compressor
English term or phrase: feed gas compressor
General arrangement for feed gas compressor


ovaj feed me muči
Darko Kolega
Croatia
napojni gasni kompresor, kompresor za napajanje gasom
Explanation:

Bilo bi korisno da imamo kontekst ili bar neko objašnjenje funkcije tog kompresora (i gasa), ali verujem da bi mogao da se uklopi jedan od dva ponuđena prevoda.


“SPISAK PROIZVODA VISOKE TEHNOLOŠKE OBRADE

Vazdušne pumpe, vakuum-pumpe, vazdušni ili gasni kompresor (uključujuči i pumpe sa pogonskim motorom ili pogonskom turbinom ili kompresore, kao i generatore sa slobodnim klipovima za gasne turbine); ventilatori, duvaljke i slično”
( http://www.mp.gov.si/fileadmin/mp.gov.si/pageuploads/2005/PD... )

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-16 16:17:38 GMT)
--------------------------------------------------

feed – dobavljati, doturanje, dovod, dovoditi, hraniti, nahraniti, napajanje, napajati, pomak, pomeranje
[Tehnička knjiga - N, Tehnički rečnik en-sr]
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kompresor za napojni gas; kompresor napojnog gasa
Nebojša Mihaljević
3napojni gasni kompresor, kompresor za napajanje gasom
V&M Stanković


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napojni gasni kompresor, kompresor za napajanje gasom


Explanation:

Bilo bi korisno da imamo kontekst ili bar neko objašnjenje funkcije tog kompresora (i gasa), ali verujem da bi mogao da se uklopi jedan od dva ponuđena prevoda.


“SPISAK PROIZVODA VISOKE TEHNOLOŠKE OBRADE

Vazdušne pumpe, vakuum-pumpe, vazdušni ili gasni kompresor (uključujuči i pumpe sa pogonskim motorom ili pogonskom turbinom ili kompresore, kao i generatore sa slobodnim klipovima za gasne turbine); ventilatori, duvaljke i slično”
( http://www.mp.gov.si/fileadmin/mp.gov.si/pageuploads/2005/PD... )

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-16 16:17:38 GMT)
--------------------------------------------------

feed – dobavljati, doturanje, dovod, dovoditi, hraniti, nahraniti, napajanje, napajati, pomak, pomeranje
[Tehnička knjiga - N, Tehnički rečnik en-sr]

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 28
Grading comment
hvala

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kompresor za napojni gas; kompresor napojnog gasa


Explanation:
Pojam "feed gas" pojavljuje se ovdje: http://www.mandieselturbo.com/1012984/Products/Product-Refer...

U istoj referenci pojavljuje se i pojam "waste gas" (kao suprotnost predmetnom pojmu); on se prevodi izrazom "otpadni gas", prema http://www.izzs.uns.ac.rs/index.php?option=com_content&view=...

Pojam "napojni gas" (kao mogući prevod izraza "feed gas"): http://www.te-ing.co.rs/tehnicka_dokumentacija/Upustvozainst...

Na osnovu prethodno iznijetog slijedi i predloženo rješenje.

Nebojša Mihaljević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4