KudoZ home » English to Serbian » Finance (general)

excise duty handling type

Serbian translation: tip kupca u pogledu akcize


18:17 Oct 26, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / excise duty
English term or phrase: excise duty handling type
Excise duty handling type is maintained in the customer master and it determines whether the sale of the material (which is subject to excise duty) to the particular customer is excise duty relevant or not
JelenaBg
Serbian translation:tip kupca u pogledu akcize
Explanation:
Ovo je otrilike najkraće kako bi se moglo reći. Iz priloženog teksta se može zaključiti da je to naslov neke rubrike u programu za vođenje evidencije o proizvodima koji podležu plaćanju akcize, a oznaka se odnosi na kupca.
Pogledajte detaljnije Zakon o akcizama
http://www.carinskatarifa.com/propisi/poreski/akcize.htm
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tip trgovine sa trošarinskm dažbinama
Goran Tasic
3tip kupca u pogledu akcize
Miomira Brankovic


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tip trgovine sa trošarinskm dažbinama


Explanation:
Poslovni rečnik

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2006-10-26 19:09:07 GMT)
--------------------------------------------------

typo greška - trošarinskim

Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 52
Notes to answerer
Asker: hvala :)


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tip kupca u pogledu akcize


Explanation:
Ovo je otrilike najkraće kako bi se moglo reći. Iz priloženog teksta se može zaključiti da je to naslov neke rubrike u programu za vođenje evidencije o proizvodima koji podležu plaćanju akcize, a oznaka se odnosi na kupca.
Pogledajte detaljnije Zakon o akcizama
http://www.carinskatarifa.com/propisi/poreski/akcize.htm

Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 48
Notes to answerer
Asker: hvala :)