KudoZ home » English to Serbian » Finance (general)

arrangements in place

Serbian translation: stvoreni preduslovi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:arrangements in place
Serbian translation:stvoreni preduslovi
Entered by: Tatjana Momirović

20:07 Sep 28, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: arrangements in place
Are arrangements in place that ensure that agreed changes are incorporated quickly?
Mislim da cesto gresim posmatrajuci arrangements bukvalno kao sporazume ili dogovore. Da li u ovom slucaju ovo moze biti i nacin na koji je osigurano da se dogovorene izmene sprovode brzo.
mrvica
stvoreni preduslovi
Explanation:
stvarati preduslove - obavljati aktivnosti koji prethode drugoj aktivnosti
Da li su stvoreni svi preduslovi potrebni kako bi se dogovorene promjene brzo sprovele u djelo?
Selected response from:

Tatjana Momirović
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3stvoreni preduslovi
Tatjana Momirović
4sprovedene pripremne radnje/implementirane mere
Vesna Maširević


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
stvoreni preduslovi


Explanation:
stvarati preduslove - obavljati aktivnosti koji prethode drugoj aktivnosti
Da li su stvoreni svi preduslovi potrebni kako bi se dogovorene promjene brzo sprovele u djelo?

Tatjana Momirović
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Nikolić
2 hrs
  -> hvala :)

agree  Bogdan Petrovic
9 hrs
  -> hvala :)

agree  Maximou
1 day 11 hrs
  -> hvala :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprovedene pripremne radnje/implementirane mere


Explanation:
arrangements - uređenje; sređenje ukazuje da je niz stvari trebalo uraditi da bi se mogle početi uvoditi promene. U zavisnosti od toga šta se konkretno podrazumeva pod tim nizom stvari, prevod može biti različit.

U svakom slučaju - Da li su izvršene neophodne pripreme (implementirane/sprovedene mere)... Naglasak je na implementiranim merama/sprovedenim pripremnim radnjama

http://www.thefreedictionary.com/arrangements
4. (often plural) a preparatory measure taken or plan made; preparation
3. A collection of things that have been arranged
4. A provision or plan made in preparation for an undertaking. (Often used in the plural: made arrangements for surgery)

Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 60