KudoZ home » English to Serbian » Finance (general)

dissolution trustee

Serbian translation: ликвидациони управник


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dissolution trustee
Serbian translation:ликвидациони управник
Entered by: Lillian B Popmijatov

16:27 Nov 8, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: dissolution trustee
no context
Lillian B Popmijatov
ликвидациони управник
Explanation:
Ликвидациони управник

Члан 529.

У одлуци о покретању ликвидације друштво именује ликвидационог управника.

Именовањем ликвидационог управника свим заступницима друштва престају права заступања друштва.

Ако друштво не именује ликвидационог управника на начин предвиђен ставом 1. овог члана, сви законски заступници друштва постају ликвидациони управници.

Друштво може имати више ликвидационих управника.

Ако друштво има више ликвидационих управника, они заступају друштво заједно, ако одлуком којом су именовани није другачије одређено.
(Закон о привредним друштвима Републике Србије)
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala Miomira :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4likvidator
LogosART
3ликвидациони управник
Miomira Brankovic
Summary of reference entries provided
Maja Jovanovic

Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
likvidator


Explanation:
PRIJEDLOG
likvidator
http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/law:_contracts/...

likvìdātor (likvidȃtor) m
1.ekon. osoba kojoj je povjereno izvršenje poslova likvidacije poduzeća
2.službenik koji obavlja likvidaciju računa


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 158

2 days8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ликвидациони управник


Explanation:
Ликвидациони управник

Члан 529.

У одлуци о покретању ликвидације друштво именује ликвидационог управника.

Именовањем ликвидационог управника свим заступницима друштва престају права заступања друштва.

Ако друштво не именује ликвидационог управника на начин предвиђен ставом 1. овог члана, сви законски заступници друштва постају ликвидациони управници.

Друштво може имати више ликвидационих управника.

Ако друштво има више ликвидационих управника, они заступају друштво заједно, ако одлуком којом су именовани није другачије одређено.
(Закон о привредним друштвима Републике Србије)


Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Hvala Miomira :)




Reference comments


4 hrs
Reference

Reference information:
dissolution of corporation n. termination of a corporation, either a) voluntarily by resolution, paying debts, distributing assets, and filing dissolution documents with the Secretary of State; or b) by state suspension for not paying corporate taxes or some other action of the government. (See: corporation)
http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/dissolution of...

Maja Jovanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4