KudoZ home » English to Serbian » Finance (general)

account relationship

Serbian translation: odnosi sa klijentima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:account relationship
Serbian translation:odnosi sa klijentima
Entered by: Natasa Ikodinovic

22:09 Dec 15, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: account relationship
"In order to ensure compliance in the whole of the Bank’s organisational structure, it is necessary for the Bank to be especially sensitive when establishing certain account relationships and performing certain transactions where the subject matter of the transaction is subject to limitations imposed by sanctions and/or classified as sensitive from reputational aspect".
jasminadj85
odnosi sa klijentima
Explanation:
account u značenju klijent, kao u account management - upravljanje podacima o klijentima
Selected response from:

Natasa Ikodinovic
Serbia
Grading comment
Hvala puno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3odnosi sa klijentima
Natasa Ikodinovic
4контокорентe везe, kontokorentni odnosi
LogosART


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
odnosi sa klijentima


Explanation:
account u značenju klijent, kao u account management - upravljanje podacima o klijentima

Natasa Ikodinovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala puno!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Milan Filipov
13 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Stankovic
2 days 27 mins
  -> Hvala!

agree  Miomira Brankovic
3 days 14 hrs
  -> Hvala!

disagree  Olga Angelovska: U ovom slučaju se radi o banci i transakcijama na računu/kontu, tako da ovde nije slučaj da se "account" odnosi na klijente.
20 days

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
контокорентe везe, kontokorentni odnosi


Explanation:
account relationship > контокорентe везe
http://antim.rs/Fajlovi/ANTIM-2016-zbornik-radova-2.pdf

account relationship > kontokorentni odnosi
http://www.ftn.uns.ac.rs/n138180838/broj-16

Kontokorentni odnosi su viši kvalitet i najvažniji oblik korespondentskih odnosa domaće banke sa stranom. Njihova sadržina je u otvaranju računa kod kontokorentne banke. To domaćoj banci omogućava da neposredno obavlja poslove platnog prometa u inostranstvu. Procedura je sledeća: domaće banke sredstva u inostranstvu koja treba da naplate upućuju na svoj kontokorentni račun kod banke u inostranstvu, sa koga potom isplaćuju svoje obaveze, odnosno obaveze svojih komitenata. Banka koja ima kontokorentni račun kod banke u inostranstvu je njen direktni korespondent.
http://www.vps.ns.ac.rs/nastavnici/Materijal/mat1348.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 1 uur (2016-12-15 23:45:45 GMT)
--------------------------------------------------

KOREKCIJA:
контокорентнe везe
контокорентни односи

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 158

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: doesn't make much sense here - the potential problems can be related to the bank's client, not to other banks.
2 hrs