KudoZ home » English to Serbian » Food & Drink

Foil bag

Serbian translation: dojpak vrećica ili vrećica tipa dojpak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Foil bag
Serbian translation:dojpak vrećica ili vrećica tipa dojpak
Entered by: Ivana Dinic

13:43 Feb 10, 2012
English to Serbian translations [Non-PRO]
Marketing - Food & Drink / Packages
English term or phrase: Foil bag
Foil bag ili foil pouch. Može na Google Image da se vidi o čemu je reč, ranije su se kod nas (više nego sada) sokovi prodavali u takvim pakovanjima. Kako mi to zovemo?
Sladjana Daniels
Serbia
dojpak vrećica ili vrećica tipa dojpak
Explanation:
Verovatno mislite na dojpak vrećice za sokove sa kapilarom i rupicom za slamku.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2012-02-10 14:11:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.minelagroup.co.rs/proizvodi/dojpak_k.htm, http://www.frutti.rs/proizvod7.php, http://www.spektardrink.net/loc/index.php?option=com_content...
Na mreži ima dosta referenci, dovoljno je da ukucate dojpak vrećica ili kesa u pretraživač i dobićete dosta rezultata, a na slikama su ti sokovi koje ste spomenuli.
Selected response from:

Ivana Dinic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2dojpak vrećica ili vrećica tipa dojpak
Ivana Dinic
5 +1kesa od folije
Dragomir Perovic
3tetra pak
Miloš Stojadinović


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
foil bag
tetra pak


Explanation:
Čini mi se da se to ovako zove (iako tetra pakovanje može da bude dosta toga)

Kao: sokić u tetra paku (tetrapaku).

https://www.google.com/search?q=sokić u tetrapaku&hl=en&safe...

Baš me zanima šta misle ostali.

Miloš Stojadinović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
foil bag
dojpak vrećica ili vrećica tipa dojpak


Explanation:
Verovatno mislite na dojpak vrećice za sokove sa kapilarom i rupicom za slamku.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2012-02-10 14:11:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.minelagroup.co.rs/proizvodi/dojpak_k.htm, http://www.frutti.rs/proizvod7.php, http://www.spektardrink.net/loc/index.php?option=com_content...
Na mreži ima dosta referenci, dovoljno je da ukucate dojpak vrećica ili kesa u pretraživač i dobićete dosta rezultata, a na slikama su ti sokovi koje ste spomenuli.

Ivana Dinic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Pa da i ne :) Samo se sećam da su se tako kod nas pakovali sokovi, ali meni se ovo pominje u kontekstu pakovanja za lekove i medicinska sredstva, tako da mi treba neki širi termin.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marko Spasic: Upravo tako kolenigice.
9 mins

agree  Mladen Savic
11 mins

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
foil bag
kesa od folije


Explanation:
http://www.bb-trade.rs/index.php/sr/video-materijali/6-masin...

Dragomir Perovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Slankamenac: kesa, kesica, vrećica...
2 hrs
  -> Hvala!