KudoZ home » English to Serbian » Forestry / Wood / Timber

panel saw

Serbian translation: Testera za panel-ploče

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:panel saw
Serbian translation:Testera za panel-ploče
Entered by: Goran Tasic

10:56 Nov 30, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber / Tools
English term or phrase: panel saw
Koristi ze za deblje sperploce.
maximillian
Testera za panel-ploče
Explanation:
Tehnički rečnik
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5testera za pero i žleb
Mira Stepanovic
5Testera za panel-ploče
Goran Tasic
5testera sa sitnim zubima
Predrag Loncar


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
testera sa sitnim zubima


Explanation:
http://www.thefreedictionary.com/Panel saw


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/Panel+saw
Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Testera za panel-ploče


Explanation:
Tehnički rečnik

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
testera za pero i žleb


Explanation:
ref. naučno-tehnički rečnik - R. Popić, B. Lolić, N. Afgan
radi se o testeri koja služi za isecanje žleba u pločastim elementima (panelima)

http://www.amazon.com/PSI-Woodworking-PPS-B-Portable-System/...
(pogledati pažljivo sve četiri ponudjene sličice)

Iako je ovo pitanje zatvoreno, smatram da u gloss-u treba da stoji tačan odgovor za nekoga ko će ga možda tražiti.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12