KudoZ home » English to Serbian » Forestry / Wood / Timber

heat recovery

Serbian translation: rekuperacija toplote


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heat recovery
Serbian translation:rekuperacija toplote
Entered by: Dragomir Perovic

13:56 Sep 3, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber
English term or phrase: heat recovery
Unusable off-cuts and dust are burnt with heat recovery
BJana
rekuperacija toplote
Explanation:
Korišćenje otpadne toplote ....
Selected response from:

Dragomir Perovic
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2rekuperacija toplote
Dragomir Perovic
4povraćaj toplote
Zoran Lojanica
3 +1rekuperacija toplote
Katarina Delic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
rekuperacija toplote


Explanation:
Korišćenje otpadne toplote ....

Dragomir Perovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milos Veljovic
21 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day12 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rekuperacija toplote


Explanation:
Našla sam na jednom sajtu (linkovi dole) koji ima i englesku i srpsku verziju.


    Reference: http://www.iks.rs/en/irc1200.html
    Reference: http://www.iks.rs/en/irc1200.html
Katarina Delic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milos Veljovic
21 hrs

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
povraćaj toplote


Explanation:
rekuperacija i povraćaj toplote su isti proces, samo sam našao reference za rekuperaciju uglavnom na slovenačkim sajtovima:

www.imp-klimat.si/dokumenti/nivo1/HIDRIA_SLO.pdf
www.omega-air.si/omega_air_slo.asp?book=program/prezracevan... -

povraćaj je prosto "lokalniji" izraz. Izbor je na Vama :)



Example sentence(s):
  • Usled hlađenja dolazi do kondenzacije vodene pare i „povraćaja\

    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:_U0y2XEZcoUJ:www.infobu...
    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:HKn8GxP-d2IJ:www.poljob...
Zoran Lojanica
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian