to have skin in the game

Serbian translation: duboko su zainteresovani za ostvarenje cilja

English term or phrase:to have skin in the game
Serbian translation:duboko su zainteresovani za ostvarenje cilja
Entered by: Tamara Vlahovic Sanovic

12:24 Apr 28, 2018
English to Serbian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / general
English term or phrase: to have skin in the game
Elements of an engaging course:
Engagement depends on having people in the room who:
are interested in the content area
have sufficient prerequisite knowledge
have “skin in the game”
Hvala
Tamara Vlahovic Sanovic
duboko su zainteresovani za ostvarenje cilja
Explanation:
Nisam sigurna da je ovde reč o finansijskom riziku kojem su se učesnici izložili u vezi sa temom, zato sam to izbegla u prevodu, ali vi ćete bolje znati o čemu se radi.
Selected response from:

Olivera Popovic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5duboko su zainteresovani za ostvarenje cilja
Olivera Popovic
3 +1imaju lični ulog u ovoj aktivnosti/poduhvatu
milena beba


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
duboko su zainteresovani za ostvarenje cilja


Explanation:
Nisam sigurna da je ovde reč o finansijskom riziku kojem su se učesnici izložili u vezi sa temom, zato sam to izbegla u prevodu, ali vi ćete bolje znati o čemu se radi.


    https://en.oxforddictionaries.com/definition/have_skin_in_the_game
    https://www.investopedia.com/terms/s/skininthegame.asp
Olivera Popovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Stankovic
7 hrs

disagree  Daryo: preveliko odstupanje of originala: gomila ljudi je "duboko zainteresovana" za raznorazne (vrlo prizemne ili blago idealističke) ciljeve, ali im ne pada na pamet ni pod razno da išta lično rizikuju niti da išta svoje ulože u ostavrivanje cilja.
2 days 20 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
imaju lični ulog u ovoj aktivnosti/poduhvatu


Explanation:
To have "skin in the game" - imati lični ulog (novčani/nenovčani) u organizaciji/ preduzeću/poduhvatu/aktivnosti, a samim tim i interes za uspeh istog

Definition of have skin in the game - have a personal investment in an organization or undertaking, and therefore a vested interest in its success
https://en.oxforddictionaries.com/definition/have_skin_in_th...


milena beba
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natasa Stankovic: AGREE - Pod uslovom da se to baš uklapa u širi kontekst (koji mi nemamo). :-)
7 hrs
  -> Ovaj izraz ima uvek samo jedno značenje nezavisno od konteksta, jedino što može da varira je vrsta uloga

agree  Daryo
1 day 19 hrs
  -> Hvala!