KudoZ home » English to Serbian » Government / Politics

policy maker

Serbian translation: kreator politike


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:policy maker
Serbian translation:kreator politike
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

14:42 Dec 8, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics
English term or phrase: policy maker
These indicators are formulated together with the policy makers to make them applicable for their decision making process.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
kreator politike
Explanation:
Uobičajeno se ovako prevodi.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2010-12-08 15:20:16 GMT)
--------------------------------------------------


U trenutku zabrinutosti za izglede globalne ekonomije, kreatori politike ne smeju da izgube iz vida dugoročne osnove konkurentnosti u trenutku kratkoročnih izazova.
http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/sr_Latn/features...
Bez obzira na to, američki kreatori politike proglasili su pobedu nad depresijom i pokušali da se vrate normalnim, konzervativnim ekonomskim politikama.
http://www.heliks.rs/ekonomija_depresije.asp
Umesto da prerađivači, država i proizvođači zajedno rade na rešavanju ovog problema i kreiraju mere za izlazak iz krize, kreatori politike su započeli medijski rat sa najvećim prerađivačem mleka oko toga ko je kriv za postojeće stanje i problematike oko merenja udela na tržištu.
http://www.danas.rs/dodaci/vikend/plave_strane/najzahtevnija...
Ovu knjigu čini više od dvadeset političkih eseja o posleratnoj Srbiji, koje su napisali međunarodno priznati autori, kreatori politike, naučnici i ...
http://www.knjizara.com/knjige/oblast/8/-aktuelnost//42/Poli...
Nekada su postojali samo u zapadnim razvijenim industrijskim zemljama, a danas obezbeđuju informacije i pružaju savete i usluge kreatorima politike i predstavnicima građanskog društva u različitim zemljama (…) Ove institucije identifikuju "goruće" probleme u istraživanju, biraju autore, obezbeđuju fondove i izdavače, a potom promovišu ove autore i njihova dela među akademskom populacijom, kreatorima politike i u medijima. (…) Kao rezultat toga, kreatori politike često ostaju bez pouzdanog istraživanja na osnovu koga bi donosili odluke.
http://www.emins.org/sr/publikacije/evropa-plus/arhiva/serij...

Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4kreator politike
Miomira Brankovic
4 +1kreator politikemilan2010


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
kreator politike


Explanation:
Uobičajeno se ovako prevodi.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2010-12-08 15:20:16 GMT)
--------------------------------------------------


U trenutku zabrinutosti za izglede globalne ekonomije, kreatori politike ne smeju da izgube iz vida dugoročne osnove konkurentnosti u trenutku kratkoročnih izazova.
http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/sr_Latn/features...
Bez obzira na to, američki kreatori politike proglasili su pobedu nad depresijom i pokušali da se vrate normalnim, konzervativnim ekonomskim politikama.
http://www.heliks.rs/ekonomija_depresije.asp
Umesto da prerađivači, država i proizvođači zajedno rade na rešavanju ovog problema i kreiraju mere za izlazak iz krize, kreatori politike su započeli medijski rat sa najvećim prerađivačem mleka oko toga ko je kriv za postojeće stanje i problematike oko merenja udela na tržištu.
http://www.danas.rs/dodaci/vikend/plave_strane/najzahtevnija...
Ovu knjigu čini više od dvadeset političkih eseja o posleratnoj Srbiji, koje su napisali međunarodno priznati autori, kreatori politike, naučnici i ...
http://www.knjizara.com/knjige/oblast/8/-aktuelnost//42/Poli...
Nekada su postojali samo u zapadnim razvijenim industrijskim zemljama, a danas obezbeđuju informacije i pružaju savete i usluge kreatorima politike i predstavnicima građanskog društva u različitim zemljama (…) Ove institucije identifikuju "goruće" probleme u istraživanju, biraju autore, obezbeđuju fondove i izdavače, a potom promovišu ove autore i njihova dela među akademskom populacijom, kreatorima politike i u medijima. (…) Kao rezultat toga, kreatori politike često ostaju bez pouzdanog istraživanja na osnovu koga bi donosili odluke.
http://www.emins.org/sr/publikacije/evropa-plus/arhiva/serij...



Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
52 mins
  -> Hvala.

agree  Dušan Janjić
11 hrs
  -> Hvala.

agree  Bogdan Petrovic
16 hrs
  -> Hvala.

agree  Mira Stepanovic
1 day 21 hrs
  -> Hvala, Miro. Vidi se da nam fali moderator za ovaj par!

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kreator politike


Explanation:
policy maker. Person or body in government or some organisation who create policy of government or the organisation

milan2010
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: Tačno, ali isti odgovor je ponuđen pre dva dana. :)
27 mins