Family photo

Serbian translation: zajednička fotografija (učesnika samita)

English term or phrase:Family photo
Serbian translation:zajednička fotografija (učesnika samita)
Entered by: John Farebrother

16:46 Jul 7, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / Western Balkan summit
English term or phrase: Family photo
Ne radi se o slici porodice, nego učesnika političkog sastanka.
John Farebrother
United Kingdom
zajednička fotografija (učesnika samita)
Explanation:
Upravo tako kako ste objasnili
Selected response from:

Dragana Zigic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5zajednička fotografija (učesnika samita)
Dragana Zigic
5 +1grupna fotografija
tanjakorama


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
family photo
zajednička fotografija (učesnika samita)


Explanation:
Upravo tako kako ste objasnili

Dragana Zigic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LogosART: Zajedničko fotografisanje (family photo) učesnika https://www.cazin.net/vijesti/clanak/domacin-sastanka-ce-bit...
3 mins
  -> U pravu ste. Ako je deo agende bolji je oblik fotografisanje.

agree  A.Đapo
2 hrs
  -> Hvala :)

agree  Aleksandar Skobic
11 hrs
  -> Hvala :)

agree  gavrilo
1 day 4 hrs
  -> Hvala :)

agree  Aleksandra Milosevic
12 days
  -> Hvala :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
family photo
grupna fotografija


Explanation:
moze i ovako.


    Reference: http://crna.gora.me/vijesti/svijet/eu-ukida-grupno-fotografi...
tanjakorama
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gavrilo
1 day 41 mins