KudoZ home » English to Serbian » Government / Politics

Bureau of Customs and Border Protection and...

Serbian translation: Biro za carinu i zaštitu granica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bureau of Customs and Border Protection and...
Serbian translation:Biro za carinu i zaštitu granica
Entered by: IZIDA

20:28 Aug 11, 2004
English to Serbian translations [PRO]
Government / Politics / US Government structure
English term or phrase: Bureau of Customs and Border Protection and...
Zbog stvaranja novog ministarstva carina, imigracija i jos neke agencije su reorganizovane i bivse
"US Customs Service", "US Imigration and Naturalization", Border Patrol itd su sada:

BUREAU OF CUSTOMS AND BORDER PROTECTION i
BUREAU OF IMMIGRATION AND CUSTOMS ENFORCEMENT
IZIDA
Biro za carinu i zaštitu granica
Explanation:
Biro za useljavanje i sprovođenje carinskih zakona
==================

1997/02/25 11:37 BIRO ZA ZASTITU LJUDSKIH PRAVA SRPSKOG ...
... TUE, 25 FEB 1997 11:37:28 GMT. BIRO ZA ZASTITU LJUDSKIH PRAVA SRPSKOG GRADJANSKOG VIJECA. NAJUGROZENIJI PRIVATNA IMOVINA I PRAVO NA POVRATAK. ...
www.aimpress.ch/dyn/pubs/archive/ data/199702/70225-004-pubs-sar.htm - 10k -
[PDF] BIRO ZA POSREDOVANJE STANOVA GRADA ŠTOKHOLMA dd 2004-03-04
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
BIRO ZA POSREDOVANJE STANOVA GRADA ŠTOKHOLMA dd 2004-03-04 Biro za posredovanje
stanova grada Štokholma dd vrši posredovanje u zaključivanju ugovora o ...
www.bostad.stockholm.se/pdf/sprak/serbokroatiska.pdf -
======
Engleski Srpski
bureau kancelarija
bureau biro
bureau ured
bureau otsek
bureau pisaći sto
bureau odeljenje
bureau nadleštvo
-------------------
Engleski Srpski
immigration imigracija
immigration useljavanje
immigration doseljenje
immigration broj useljenika
----------------------
Srpski jezik Engleski jezik
useljavanje immigration
-----------------------
Engleski jezik Srpski jezik
enforcement nagonjenje
enforcement nametanje
enforcement stavljanje na snagu
enforcement prisiljavanje
enforcement primenjivanje
enforcement sprovođenje zak.
enforcement prinuda
enforcement order stupanje propisa na snagu
enforcement order akt prinude
-------------------
Srpski jezik Engleski jezik
sprovođenje leading
sprovođenje convoy
sprovođenje conduction
sprovođenje pilotage
sprovođenje izmene u poslu exchange discipline management
sprovođenje zak. enforcement



--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 48 mins (2004-08-12 07:17:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.krstarica.com/recnik/index.php?u=customs
Engleski Srpski
customs carina (jednina, dakle)
customs tečaj
customs valuta
customs invoice carinska faktura
customs licence carinska dozvola
customs license carinska dozvola
customs officer carinski služben
customs tariff carinska tarifa
customs union carinska unija
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Hvala jos jednom na pomoci.
Prvi termin je upravo to, a za drugi termin ci jos malo razmisliti, jer se "enforcement" odnosi i na carinske i na imigracione zakone
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Biro za carinu i zaštitu granica
BUZOV
5Biro za carine i zastitu granicaNatka


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bureau of customs and border protection and...
Biro za carine i zastitu granica


Explanation:
Biro za carine i zastitu granica
Biro za useljavanje i provodjenje carniksih zakona

Moj prijedlog je da zadrzite -- biro -- jer cete naici na mnogo -- office ili department -- sto su obicno sluzbe

Natka


Natka
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bureau of customs and border protection and...
Biro za carinu i zaštitu granica


Explanation:
Biro za useljavanje i sprovođenje carinskih zakona
==================

1997/02/25 11:37 BIRO ZA ZASTITU LJUDSKIH PRAVA SRPSKOG ...
... TUE, 25 FEB 1997 11:37:28 GMT. BIRO ZA ZASTITU LJUDSKIH PRAVA SRPSKOG GRADJANSKOG VIJECA. NAJUGROZENIJI PRIVATNA IMOVINA I PRAVO NA POVRATAK. ...
www.aimpress.ch/dyn/pubs/archive/ data/199702/70225-004-pubs-sar.htm - 10k -
[PDF] BIRO ZA POSREDOVANJE STANOVA GRADA ŠTOKHOLMA dd 2004-03-04
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
BIRO ZA POSREDOVANJE STANOVA GRADA ŠTOKHOLMA dd 2004-03-04 Biro za posredovanje
stanova grada Štokholma dd vrši posredovanje u zaključivanju ugovora o ...
www.bostad.stockholm.se/pdf/sprak/serbokroatiska.pdf -
======
Engleski Srpski
bureau kancelarija
bureau biro
bureau ured
bureau otsek
bureau pisaći sto
bureau odeljenje
bureau nadleštvo
-------------------
Engleski Srpski
immigration imigracija
immigration useljavanje
immigration doseljenje
immigration broj useljenika
----------------------
Srpski jezik Engleski jezik
useljavanje immigration
-----------------------
Engleski jezik Srpski jezik
enforcement nagonjenje
enforcement nametanje
enforcement stavljanje na snagu
enforcement prisiljavanje
enforcement primenjivanje
enforcement sprovođenje zak.
enforcement prinuda
enforcement order stupanje propisa na snagu
enforcement order akt prinude
-------------------
Srpski jezik Engleski jezik
sprovođenje leading
sprovođenje convoy
sprovođenje conduction
sprovođenje pilotage
sprovođenje izmene u poslu exchange discipline management
sprovođenje zak. enforcement



--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 48 mins (2004-08-12 07:17:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.krstarica.com/recnik/index.php?u=customs
Engleski Srpski
customs carina (jednina, dakle)
customs tečaj
customs valuta
customs invoice carinska faktura
customs licence carinska dozvola
customs license carinska dozvola
customs officer carinski služben
customs tariff carinska tarifa
customs union carinska unija


BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Hvala jos jednom na pomoci.
Prvi termin je upravo to, a za drugi termin ci jos malo razmisliti, jer se "enforcement" odnosi i na carinske i na imigracione zakone

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
7 hrs
  -> Hvala