liability insurance

Serbian translation: osiguranje od odgovornosti

English term or phrase:liability insurance
Serbian translation:osiguranje od odgovornosti
Entered by: Vesna Maširević

11:30 Feb 1, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Insurance
English term or phrase: liability insurance
Radi se o osiguranju u slucaju tuzbe. Prevela sam 'osiguranje od odgovornosti'.
Da li je to to ili postoji neki drugi prikladniji prevod?
Jelena Delibasic
Serbia
osiguranje od odgovornosti
Explanation:
Baš tako. Pogledajte: http://www.dunav.com/proizvodi/osiguranje-od-odgovornosti
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3osiguranje od odgovornosti
Vesna Maširević
4Osiguranje od sopstvene odgovornosti
LogosART


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Osiguranje od sopstvene odgovornosti


Explanation:
Osiguranje od sopstvene odgovornosti

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 13

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
osiguranje od odgovornosti


Explanation:
Baš tako. Pogledajte: http://www.dunav.com/proizvodi/osiguranje-od-odgovornosti

Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olivera Ristanovic-Santrac: Biljana Simurdić u svom Eng-srp. ekonom-finansijskom rečniku kaže "osiguranje od odgovornosti za nanetu štetu", ali meni je "osiguranje od odgovornosti" sasvim ok.
13 mins
  -> Hvala!

agree  Milan Filipov
39 mins
  -> Hvala!

agree  Marija Jankovic
2 hrs
  -> Hvala!