KudoZ home » English to Serbian » IT (Information Technology)

Greylist

Serbian translation: siva lista


21:03 Dec 28, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Greylist
Configure email addresses which Greylist would not process.

Postoji i termin Whitelist (bela lista), za koji imam sledece objasnjenje:

In Internet terminology, a generic name for a list of e-mail addresses or IP addresses that are considered to be spam free. Whitelists are used frequently with e-mail applications to allow users to compile lists of senders they wish to receive e-mail from. This list overrides any blacklists and spam filters, and allows the e-mails to be delivered to the users inbox instead of filtered out as spam.
Mirjana Vlatkovic
New Zealand
Serbian translation:siva lista
Explanation:
- kad već ima bela lista, crna lista, zašto ne i siva lista (ne bih stavio spisak)
- Microsoft za whitelist daje objašnjenje i prevod na srpski: "„Lista dozvola“ (tzv. „bela lista“) je, u stvari, „besplatna propusnica“ koja omogućava e-porukama od određenih korisnika da zaobiđu filtere za neželjenu e-poštu i druge mere predostrožnosti. Windows Live Hotmail pregleda svu dolaznu e-poštu u potrazi za zlonamernim sadržajem. Možete da saznate više o procesima filtriranja" Windows Live Hotmail W4M3

- ili
A list resembling a blacklist for less serious offences; To place on a greylist
en.wiktionary.org/wiki/greylist

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2010-12-28 21:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

u potpunosti se slažem sa kolegom Goranom
Selected response from:

Igor Radosavljevic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3siva lista
Igor Radosavljevic
3 +2siva lista
Goran & Snežana Erdei


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
greylist
siva lista


Explanation:
U računarskom rečniku Mikro knjige termin white list preveden je sa bela lista. Otuda bi termin greylist mogla da bude siva lista. Možda vam ovo bar malko pomogne.


    Reference: http://www.mikroknjiga.rs/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=14167
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala puno! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Stankovic
1 day 46 mins

agree  Maja Basara
1 day 14 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
greylist
siva lista


Explanation:
- kad već ima bela lista, crna lista, zašto ne i siva lista (ne bih stavio spisak)
- Microsoft za whitelist daje objašnjenje i prevod na srpski: "„Lista dozvola“ (tzv. „bela lista“) je, u stvari, „besplatna propusnica“ koja omogućava e-porukama od određenih korisnika da zaobiđu filtere za neželjenu e-poštu i druge mere predostrožnosti. Windows Live Hotmail pregleda svu dolaznu e-poštu u potrazi za zlonamernim sadržajem. Možete da saznate više o procesima filtriranja" Windows Live Hotmail W4M3

- ili
A list resembling a blacklist for less serious offences; To place on a greylist
en.wiktionary.org/wiki/greylist

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2010-12-28 21:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

u potpunosti se slažem sa kolegom Goranom


    Reference: http://en.wiktionary.org/wiki/greylist
Igor Radosavljevic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala puno! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Stankovic
1 day 46 mins

agree  Maja Basara
1 day 14 hrs

agree  Dragomir Perovic: Slažem se!
6 days