KudoZ home » English to Serbian » IT (Information Technology)

controller

Serbian translation: контролни / управљачки интерфејс

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:controller
Serbian translation:контролни / управљачки интерфејс
Entered by: Bogdan Petrovic

20:25 Mar 18, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: controller
Modern games consoles have the ability to surf the internet, communicate online and also contain hard drives capable of storing images. Due to the fact that games consoles hard drives are encrypted it means that the only available option for forensic analysis is to perform a live examination. When seizing a console ensure you also seize all leads and a controller.
Bogdan Petrovic
Serbia
контролни / управљачки интерфејс
Explanation:
Овде је "controller" било која направа (=кориснички интерфејс) помоћу које се управља игром - може да буде у било ком облику, зависно од игре: палица / имитација волана тркачких кола / имитација пилотске кабине / тастатура с гомилом специјалних дирки ...

"the only available option for forensic analysis is to perform a live examination."
=>
Ако немате све каблове и контролне уређаје који иду уз игру, нема шансе да је тестирате-анализирате "уживо" (исто као што је компјутер без тастатуре и миша, и кабла који повезује на монитор потпуно бескористан - мртва кутија)
Selected response from:

Daryo
United Kingdom
Grading comment
Kontrolni interfejs
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kontroler
Natasa Stankovic
4контролни / управљачки интерфејс
Daryo


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kontroler


Explanation:

Институт за стандардизацију Србије
SRPS EN 61131-5:2009
- Наслов на српском језику
Programabilni kontroleri - Deo 5: Komunikacije
- Наслов на енглеском језику
Programmable controllers -- Part 5: Communications
http://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=20445

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2018-03-18 21:00:58 GMT)
--------------------------------------------------

Институт за стандардизацију Србије
- Апстракт на српском језику
Ova Tehnička specifikacija opisuje „Otvoreni standardni interfejs između Procesora slike, mašinske kontrole i Kontrolera slike“ (IP/MC/IC Interfejs) u kontekstu poštanske automatizovane opreme.
- Апстракт на енглеском језику
This Technical Specification describes the “Open Standard Interface between Image Processor, Machine Control and Image Controller” (IP/MC/IC Interface) in the context of postal automation equipment.
http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=46606

Natasa Stankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: the translation is more or less that, but your references have again NOTHING to do with the "controller" mentioned in the ST.
1 day 1 hr

agree  GILOU
1 day 6 hrs
  -> Thanks!

agree  Elio Verbanac
3 days 16 hrs
  -> Hvala!

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[game console] controller
контролни / управљачки интерфејс


Explanation:
Овде је "controller" било која направа (=кориснички интерфејс) помоћу које се управља игром - може да буде у било ком облику, зависно од игре: палица / имитација волана тркачких кола / имитација пилотске кабине / тастатура с гомилом специјалних дирки ...

"the only available option for forensic analysis is to perform a live examination."
=>
Ако немате све каблове и контролне уређаје који иду уз игру, нема шансе да је тестирате-анализирате "уживо" (исто као што је компјутер без тастатуре и миша, и кабла који повезује на монитор потпуно бескористан - мртва кутија)

Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 20
Grading comment
Kontrolni interfejs