KudoZ home » English to Serbian » Law: Contract(s)

issued capital

Serbian translation: upisani kapital, emitovani kapital


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:issued capital
Serbian translation:upisani kapital, emitovani kapital
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

17:45 Oct 19, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: issued capital
izdani kapital?
izdati kapital?

Molim vas za varijantu koja se koristi u Srbiji.

Hvala vam unapred.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
upisani kapital, emitovani kapital
Explanation:
Simurdić B, Rečnik bankarstva i finansija:
issued capital – emitovani kapital, upisani kapital, kapital koji je formiran od novca uplaćenog za akcije akcionarima


Министарство финансија Републике Србије
TUMAČ REČI/ GLOSSARY:
Issued capital - Upisani kapital - Gezeichnetes Kapital
( http://www.mfin.sr.gov.yu/html/modules.php?op=modload&name=S... )

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-19 20:04:49 GMT)
--------------------------------------------------

akcija vs. deonica:
akcija, akcionar, akcionarsko društvo...
v. npr. http://www.belex.co.yu/ , http://www1.apr.sr.gov.yu/apr.public/Administration\Images\Z...


--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2007-10-21 19:47:31 GMT)
--------------------------------------------------

Evo i citata iz još dva rečnika :


Vukićević B, Pravni rečnik en-sr:
issued capital – emitovani kapital
issued share – emitovana akcija


Špiljak V i Ivir V, En-hr. poslovni rečnik :
issued capital – emitirani kapital
issued shares/stocks – emitirane dionice
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5upisani kapital, emitovani kapital
V&M Stanković
5 +1emitovani akcionarski kapital, emitovani akcijski kapital
Dragomir Perovic


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
emitovani akcionarski kapital, emitovani akcijski kapital


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Kovacevic: veoma tačno. "Issued capital is the value of the shares issued to shareholders"
2 days1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
upisani kapital, emitovani kapital


Explanation:
Simurdić B, Rečnik bankarstva i finansija:
issued capital – emitovani kapital, upisani kapital, kapital koji je formiran od novca uplaćenog za akcije akcionarima


Министарство финансија Републике Србије
TUMAČ REČI/ GLOSSARY:
Issued capital - Upisani kapital - Gezeichnetes Kapital
( http://www.mfin.sr.gov.yu/html/modules.php?op=modload&name=S... )

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-19 20:04:49 GMT)
--------------------------------------------------

akcija vs. deonica:
akcija, akcionar, akcionarsko društvo...
v. npr. http://www.belex.co.yu/ , http://www1.apr.sr.gov.yu/apr.public/Administration\Images\Z...


--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2007-10-21 19:47:31 GMT)
--------------------------------------------------

Evo i citata iz još dva rečnika :


Vukićević B, Pravni rečnik en-sr:
issued capital – emitovani kapital
issued share – emitovana akcija


Špiljak V i Ivir V, En-hr. poslovni rečnik :
issued capital – emitirani kapital
issued shares/stocks – emitirane dionice

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 60
Grading comment
Hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Farebrother
22 mins
  -> hvala

agree  Natasa Djurovic
45 mins
  -> hvala

agree  milosch
1 hr
  -> hvala

agree  zoe1
12 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: emitirani kapital
18 hrs
  -> hvala, u srpskom je "emitovani..." - pitanje je English to Serbian

neutral  Dragomir Kovacevic: postoje utvrđeni, upisani, uloženi, kapital. "issued" ovde je, međutim => emitovani kapital u vidu deonica, deoničarima Upisani može biti i manji, a stvarno uloženi još i najmanji
1 day23 hrs
  -> hvala na stručnom objašnjenju – moj predlog prevoda se bazira na po meni veoma pouzdanim izvorima (tri stručna rečnika i sajt Min. fin. Srbije); sve dalje i dublje stručno-ekonomske analize i tumačenja prevazilaze moja (prevodilačka) znanja :)