KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

high tension bolt

Serbian translation: zavrtanj velike zatezne čvrstoće


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high tension bolt
Serbian translation:zavrtanj velike zatezne čvrstoće
Entered by: Goran & Snežana Erdei

13:25 Jul 10, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: high tension bolt
Očigledno neka vrsta zavrtnja. Zapravo, reč je o nabrajanju pojmova. Ispred ovog pojma nalazi se ordinary bolt. Možda pomogne.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
zavrtanj velike zatezne čvrstoće
Explanation:
"High tension bolt" je isto što i "high tensile bolt" tj. zavrtanj veliike zatezne čvrstoće (tensile strength).
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Hvala vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zavrtanj velike zatezne čvrstoće
Predrag Loncar
4 +2visokootporni zavrtnji
Mico


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
visokootporni zavrtnji


Explanation:
može i visokovredni zavrtnji

http://www.grf.bg.ac.yu/mm/files/learnmat/10P5 Visokovredni ...

ili

http://atptocs.bosch-pt.com/boptocs-at/modules/oragetblob.dl...$m$d$lobvalues&id=2848,1,114204&mime=application/pdf&download=2%20609%C2%A0140%20429.pdf



Mico
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoran Pavlovic: ja sam cesce nailazio na high tensile i visokovredni
6 hrs

agree  Mira Stepanovic: visokovredni
2 days15 hrs

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zavrtanj velike zatezne čvrstoće


Explanation:
"High tension bolt" je isto što i "high tensile bolt" tj. zavrtanj veliike zatezne čvrstoće (tensile strength).


    Reference: http://www.answers.com/topic/high-tensile-bolt?cat=technolog...
Predrag Loncar
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 124
Grading comment
Hvala vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
3 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day8 hrs