KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

header

Serbian translation: sabirnik, sabirna cev


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:header
Serbian translation:sabirnik, sabirna cev
Entered by: Goran & Snežana Erdei

17:26 Dec 1, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: header
Još uvek su u pitanju kompresori.

Liquid may accumulate in non-drained gas headers handling wet gas or gases that may form condensables at ambient temperatures below actual gas temperature.
It is user's responsibility to regularly verify and record the quality of process gas and periodically drain all low points in gas headers.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
sabirnik, sabirna cev
Explanation:

„ODGOVORI NA PITANJA, PRIMJEDBE I KOMENTARE S JAVNE RASPRAVE O STUDIJI O UTJECAJU NA OKOLIŠ UPP TERMINALA NA OTOKU KRKU

Propuštanje iz sabirnika otparka ili usisne posude kompresora
(Leak from BOG header and BOG compressor suction drum)

Curenje iz 20" niskotlačnog sabirnika UPP-a
(Leak from 20" LP LNG sendout header)

Curenje iz 20" visokotlačnog izlaznog sabirnika UPP-a
(Leak from 20" HP LNG discharge header)

Propuštanje izlaznog sabirnika prirodnog plina
(Leak from NG sendout header)“
( http://www2.pgz.hr/doc/graditeljstvo/SUO UPP terminal_Odgovo... )

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2010-12-02 18:35:56 GMT)
--------------------------------------------------

“MIP, Ćuprija

Razdelnik-sabirnik sluzi za spajanje više kompresora i potrošackih linija u jedan sistem. Pored primene u sklopu postrojenja komprimovanog vazduha, razdelnici-sabirnici se mogu koristiti i kod svih drugih neagresivnih medija temperature do 100° C.

MR - razdelnik (MS - sabirnik komprimovanog vazduha)”
( http://www.mipprocesna.co.rs/kompresorske stanice/razdelnik-... )


“SOKO INŽINJERING, Beograd

- sabirne cevi izmenjivača (grejača i hladnjaka) mogu da budu od bakra ili od čelika. Priključci na izmenjivačima do prečnika od 2 cola su navojni (po JUS-u), a preko 2 cola su prirubnički;
- sabirne cevi isparivača i kondenzatora su bakarne i uvek na lemljenje;”
( http://www.sokoing.com/pdf/klimakomoresrp-2.pdf )


header - …sabirna cev
[Tankosić S.B, Politehnički rečnik englesko-srpski]
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala Vesna!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sabirnik, sabirna cev
V&M Stanković
4Odeljak za gasDušan Janjić


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odeljak za gas


Explanation:
Odeljak za regulaciju gasova.

Dušan Janjić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sabirnik, sabirna cev


Explanation:

„ODGOVORI NA PITANJA, PRIMJEDBE I KOMENTARE S JAVNE RASPRAVE O STUDIJI O UTJECAJU NA OKOLIŠ UPP TERMINALA NA OTOKU KRKU

Propuštanje iz sabirnika otparka ili usisne posude kompresora
(Leak from BOG header and BOG compressor suction drum)

Curenje iz 20" niskotlačnog sabirnika UPP-a
(Leak from 20" LP LNG sendout header)

Curenje iz 20" visokotlačnog izlaznog sabirnika UPP-a
(Leak from 20" HP LNG discharge header)

Propuštanje izlaznog sabirnika prirodnog plina
(Leak from NG sendout header)“
( http://www2.pgz.hr/doc/graditeljstvo/SUO UPP terminal_Odgovo... )

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2010-12-02 18:35:56 GMT)
--------------------------------------------------

“MIP, Ćuprija

Razdelnik-sabirnik sluzi za spajanje više kompresora i potrošackih linija u jedan sistem. Pored primene u sklopu postrojenja komprimovanog vazduha, razdelnici-sabirnici se mogu koristiti i kod svih drugih neagresivnih medija temperature do 100° C.

MR - razdelnik (MS - sabirnik komprimovanog vazduha)”
( http://www.mipprocesna.co.rs/kompresorske stanice/razdelnik-... )


“SOKO INŽINJERING, Beograd

- sabirne cevi izmenjivača (grejača i hladnjaka) mogu da budu od bakra ili od čelika. Priključci na izmenjivačima do prečnika od 2 cola su navojni (po JUS-u), a preko 2 cola su prirubnički;
- sabirne cevi isparivača i kondenzatora su bakarne i uvek na lemljenje;”
( http://www.sokoing.com/pdf/klimakomoresrp-2.pdf )


header - …sabirna cev
[Tankosić S.B, Politehnički rečnik englesko-srpski]

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 288
Grading comment
Hvala Vesna!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Perovic: Da! Inače sprska verzija: sabirač, kolektor > Rečnik Dictionary of Heating, Refrigeration & Air Conditionning, SMELTS, Beograd
12 hrs
  -> hvala, a “sabirnik” i “sabirna cev” su uobičajeni i u srpskom jeziku - v. “Note”