KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

vapor trap

Serbian translation: Odvajač kondenzata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vapor trap
Serbian translation:Odvajač kondenzata
Entered by: Aleksandra Lazic

08:17 Aug 29, 2014
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / cevovodi za zaptivače
English term or phrase: vapor trap
Make sure that the loop, including seal gland, does not include vapor traps.
Aleksandra Lazic
Serbia
Odvajač kondenzata
Explanation:
vapor/steam/condensation trap = odvajač kondenzata

http://www.bio-rad.com/LifeScience/pdf/Bulletin_9010.pdf
The Vapor Trap’s purpose in this vacuum system is to remove liquids and vapors from the vacuum system and thus protect the Vacuum Pump from damage due to corrosion, increasing its lifetime substantially.

http://simterm.masfak.ni.ac.rs/proceedings/12-2005/Radovi-Pa...

METODI DIJAGNOSTIKOVANJA ODVAJAČA KONDENZATA
STEAM TRAP DIAGNOSTIC METHODS
Odvajači kondenzata su automatski ventili koji se koriste u svakom sistemu distribucije pare sa zadatkom da uklone kondenzat (kondenzovanu vodenu paru) iz sistema (opreme koja koristi paru ili parovoda), pri čemu minimiziraju prolazak pare kroz svoje protočne površine. Oni takođe imaju zadatak da iz prostora vodene pare eliminišu vazduh i ostale gasove koji ne kondenzuju.

http://www.termoenergetika.rs/en/
Steam traps
Odvajači kondenzata

Selected response from:

Maja Stojanović
Serbia
Grading comment
Hvala koleginice!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Odvajač kondenzata
Maja Stojanović
3 +1višak vazduha
nikolajovanovic


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Odvajač kondenzata


Explanation:
vapor/steam/condensation trap = odvajač kondenzata

http://www.bio-rad.com/LifeScience/pdf/Bulletin_9010.pdf
The Vapor Trap’s purpose in this vacuum system is to remove liquids and vapors from the vacuum system and thus protect the Vacuum Pump from damage due to corrosion, increasing its lifetime substantially.

http://simterm.masfak.ni.ac.rs/proceedings/12-2005/Radovi-Pa...

METODI DIJAGNOSTIKOVANJA ODVAJAČA KONDENZATA
STEAM TRAP DIAGNOSTIC METHODS
Odvajači kondenzata su automatski ventili koji se koriste u svakom sistemu distribucije pare sa zadatkom da uklone kondenzat (kondenzovanu vodenu paru) iz sistema (opreme koja koristi paru ili parovoda), pri čemu minimiziraju prolazak pare kroz svoje protočne površine. Oni takođe imaju zadatak da iz prostora vodene pare eliminišu vazduh i ostale gasove koji ne kondenzuju.

http://www.termoenergetika.rs/en/
Steam traps
Odvajači kondenzata



Maja Stojanović
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala koleginice!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Jovanovic
2 hrs
  -> Hvala Jelena

agree  V&M Stanković: ili "kondenz-lonac"
3 hrs
  -> Hvala Vesna

3 days 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
višak vazduha


Explanation:
That jar of jam is not sealed and vacuumed properly because it contains vapor traps.

Example sentence(s):
  • Be careful when your making pickles not to make vapor traps.
nikolajovanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Hvala kolega, i vaš odgovor je tačan, ali sam ja upotrebila odgovor koji je dala koleginica, pa sam zato odabrala taj odgovor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ratko Rebic: U kontekstu u kojem je kolegica postavila pitanje, to bi bilo to.
19 hrs
  -> :)