KudoZ home » English to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

interlock criteria

Serbian translation: bezbednosni kriterijum

10:11 Dec 26, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: interlock criteria
Poštovane kolege,

Potreban mi je ovaj termin na srpskom jeziku, evo konteksta:

If there is a stand--by heating system, the interlock criteria must be observed!

Interlock Criteria for Plain Bearings

Hvala svima!
Đana Šurković
Bosnia and Herzegovina
Serbian translation:bezbednosni kriterijum
Explanation:
https://en.wikipedia.org/wiki/Interlock_(engineering)

Interlocking criteria for plain bearings = bezbednosni standardi za semeringe

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2016-12-26 15:44:29 GMT)
--------------------------------------------------

bezbednosni standardi za klizne ležaje (primarna uloga semeringa je zaptivna)
Selected response from:

Vuka Mijuskovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bezbednosni kriterijum
Vuka Mijuskovic
4kriterijum zabravljivanja
Colaris


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kriterijum zabravljivanja


Explanation:
www.tehnis.privreda.gov.rs/.../Rulebook%20on%
www.tehnis.privreda.gov.rs/.../13 10 Pravilnik o bezbedn...
Pravilnik o bezbdenosti masina 1.4.2.2.

Colaris
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bezbednosni kriterijum


Explanation:
https://en.wikipedia.org/wiki/Interlock_(engineering)

Interlocking criteria for plain bearings = bezbednosni standardi za semeringe

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2016-12-26 15:44:29 GMT)
--------------------------------------------------

bezbednosni standardi za klizne ležaje (primarna uloga semeringa je zaptivna)

Vuka Mijuskovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!