back flush filter

Serbian translation: povratni filter, filter povratne vode

English term or phrase:back flush filter
Serbian translation:povratni filter, filter povratne vode
Entered by: Nebojša Mihaljević

08:26 Apr 29, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Filteri
English term or phrase: back flush filter
The hydraulic tank (11/2) contains the hydraulic fluid, as well as the hydraulic fluid back
flush filter.

Radi se o mašini za ispumpavanje peščanog zasipa.
Nebojša Mihaljević
Serbia
povratni filter, filter povratne vode
Explanation:

Mislim da je u principu i ovo slično tome:

Automatski povratni filter sa visokom efikasnošću tretmana zagađenja
- Automatski povratni flush je poseban filter sa dobrim filtracijskim efektom, posebno za prirodnu filtraciju pigmenta. U procesu proizvodnje, on će proizvesti malu otpadnu vodu, koja sadrži puno organskih suspendovanih i pigmentnih. Organske materije uglavnom sadrže grubi pigment, mlečnu kiselinu, celulozu, hemicelulozu i druge. Ako se ne tretira i ima loše dejstvo na životnu sredinu, tako da je filter za povratak važan za procesiranje nečistoća u otpadnoj vodi.
http://www.ba.inocfiltration.com/info/automatic-backflush-fi...
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3filter za povratno ispiranje
Gordana Sujdovic
3povratni filter, filter povratne vode
Natasa Stankovic


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
povratni filter, filter povratne vode


Explanation:

Mislim da je u principu i ovo slično tome:

Automatski povratni filter sa visokom efikasnošću tretmana zagađenja
- Automatski povratni flush je poseban filter sa dobrim filtracijskim efektom, posebno za prirodnu filtraciju pigmenta. U procesu proizvodnje, on će proizvesti malu otpadnu vodu, koja sadrži puno organskih suspendovanih i pigmentnih. Organske materije uglavnom sadrže grubi pigment, mlečnu kiselinu, celulozu, hemicelulozu i druge. Ako se ne tretira i ima loše dejstvo na životnu sredinu, tako da je filter za povratak važan za procesiranje nečistoća u otpadnoj vodi.
http://www.ba.inocfiltration.com/info/automatic-backflush-fi...

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 104
Notes to answerer
Asker: Hvala!


2 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
filter za povratno ispiranje


Explanation:
https://www.hydrolux.info/english/.../mehanicka-filtracija-v...

Mehanički filteri za vodu velikog kapaciteta najčešće se nazivaju industrijski mehanički filteri. U ovoj kategoriji postoji puno proizvoda različitih konfiguracija i specifikacija. U regionu se najčešće za mehaničko prečišćavanje vode koriste peščani filteri velikog protoka sa vremenskom opcijom povratnog ispiranja,

Filter za dvostruko povratno ispiranje - EEP || Elektro-Elektronik Pranjic
www.eep.de/index.../720-filter-za-dvostruko-povratno-ispira... - Da bi upotpunili naša rješenja, nudimo i sve neophodne hidraulične komponente kao što su povratni ventili, ventili za prskanje, ventili za ograničavanje tlaka, naizmjenični i blokirajući ventili, te filteri, povratni filteri za ispiranje i filter stanice.Njihov visoki kvalitet i jednostavno rukovanje čine ih neizostavnim elementima u ...

Ovde je prvo navedeo filteri za povratno ispiranje u naslovu, a u tekstu povratni filteri za ispiranje.

www.eep.de/index.php/en/hydraulics-mining-technology/double...
HYDRAULIcs & Mining Technology The DN25 double back-flush filter provides filtration of water or emulsion. This double filter consists of two filter elements and two ball valves that can be rotated in either direction by hand.

Back-flush
https://touchpath.com/2013/05/what-is-backflushing/

Backflushing is the flow reversal of materials, typically liquids, to flush any contaminants that have built-up through a filtering system. For example, with water treatment plants, water I filtered through a sand filtering system removing all or most impurities from the water.


Gordana Sujdovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 56
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natasa Stankovic: Mislim da to nije u ovom kontekstu - v. "Discussion".
10 hrs