KudoZ home » English to Serbian » Medical: Cardiology

pericardial well

Serbian translation: otvor na perikardu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pericardial well
Serbian translation:otvor na perikardu
Entered by: Marko Bukurov

00:26 Mar 11, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: pericardial well
Ovo je čitava rečenica
S/P excision of membrane and later pericardial well for left pulmonary veins.
milijana trobradovic
otvor na perikardu
Explanation:
Pericardial well je uobičajen termin koji se u kardiohirurgiji koristi za otvor na perikardu (Cardiac Surgery in the Adult, 3rd Edition, 2008), u ovom slučaju radi pristupa plućnim venama koje su delimično subperikardno. Jezički bi "well" u ovom slučaju bila rupa kroz višeslojnu strukturu, odnosno otvor koji vodi u nešto duboko i nepoznato (perikardnu šupljinu).
Selected response from:

Marko Bukurov
Serbia
Grading comment
Ovo odgovara. Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1otvor na perikardu
Marko Bukurov
3perikardni otvor
Natasa Djurovic


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
otvor na perikardu


Explanation:
Pericardial well je uobičajen termin koji se u kardiohirurgiji koristi za otvor na perikardu (Cardiac Surgery in the Adult, 3rd Edition, 2008), u ovom slučaju radi pristupa plućnim venama koje su delimično subperikardno. Jezički bi "well" u ovom slučaju bila rupa kroz višeslojnu strukturu, odnosno otvor koji vodi u nešto duboko i nepoznato (perikardnu šupljinu).

Marko Bukurov
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ovo odgovara. Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
4 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
perikardni otvor


Explanation:
pericardium=perikard, osrčje, srčana kesa

traumatic pericarditis- traumatsko zapaljenje srčane kese

pericardial / pericardiac kao adj.- perikardan, koji pripada osrčju

Moj predlog na osnovu toga da je pridev u pitanju a ne imenica

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-03-11 08:17:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://ats.ctsnetjournals.org/cgi/content/abstract/64/5/1489

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-03-11 08:18:15 GMT)
--------------------------------------------------

ili šupljina na osnovu Reference

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian