KudoZ home » English to Serbian » Medical

human subject research protocol

Serbian translation: protokol istraživanja sa ljudskim subjektom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:human subject research protocol
Serbian translation:protokol istraživanja sa ljudskim subjektom
Entered by: Aleksander Vasiljevic

20:20 Sep 27, 2001
English to Serbian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: human subject research protocol
(...) I understand that if I am a participant in a human subject research protocol, my medical information may be further released to agencies and individuals identified in the COMIRB subject consent Form. (...)
Aleksander Vasiljevic
Serbia
protokol istrazivanja sa ljudskim subjektom (kao predmetom istrazivanja)
Explanation:
!!
Selected response from:

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
OK, to je ono sto mi je trebalo. Hvala.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5LJudski predmet istrazivanja u medicinskom eksperimentu.TBQGS
4protokol istrazivanja sa ljudskim subjektom (kao predmetom istrazivanja)
Nenija Hasanic


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
LJudski predmet istrazivanja u medicinskom eksperimentu.


Explanation:
Moze se takodje upotrebiti medicinski tretman ili procedura.

Shvatam da ako ucestvujem u medicinskom eksperimentu kao ljudski predmet istrazivanja moji medicinksi podatci mogu biti prosledjeni agencijama i individuama prihvacenim(odobrenim) od strane Colorado Multiple Institutional Review Board-a kroz obrazac saglasnosti od strane osobe koja je predmet istrazivanja.

Nadam se da ovo pomaze.


TBQGS
PRO pts in pair: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protokol istrazivanja sa ljudskim subjektom (kao predmetom istrazivanja)


Explanation:
!!


    Reference: http://www.nenija.f2s.com
    Reference: http://www.geocities.com/nenija
Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 36
Grading comment
OK, to je ono sto mi je trebalo. Hvala.