KudoZ home » English to Serbian » Medical (general)

GE Medical Systems Service Representative

Serbian translation: predstavnik servisa kompanije GE Medical Systems


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GE Medical Systems Service Representative
Serbian translation:predstavnik servisa kompanije GE Medical Systems
Entered by: Katarina Delic

07:43 Nov 7, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / radiologija - mamografija
English term or phrase: GE Medical Systems Service Representative
Nemam kontekst. U pitanju je tabela.
Katarina Delic
Serbia
predstavnik servisa kompanije GE Medical Systems
Explanation:
Medical Systems je deo kompanije GE, ali je ipak zasebna kompanija koja proizvodi softver za medicinske aparate, odnosno to je zaštitno ime, zbog čega se ne bih složio sa prevođenjem u "medicinske sisteme".
U načelu se slažem sa rešenjem "serviser", ali ako nemate kontekst onda ne znate da li se konkretno radi o serviseru. Ipak je ovo sofisticirana oprema :)
Selected response from:

Zoran Lojanica
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4predstavnik servisa kompanije GE Medical Systems
Zoran Lojanica
5 +2servisni tehničar, serviser za medicinske sisteme kompanije GE (General Electric)
Dragomir Perovic


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ge medical systems service representative
servisni tehničar, serviser za medicinske sisteme kompanije GE (General Electric)


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
26 mins
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
43 mins
  -> Hvala!

agree  vetime: definitivno
1 day13 hrs
  -> Hvala!

disagree  Kristina Kolic: "GE Medical Systems" je naziv kompanije, dakle ne prevodi se. Evo primjera na njemačkom: http://www.compnet.at/html/gemedicalsystemskretztechnikgmbhc...
2 days4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ge medical systems service representative
predstavnik servisa kompanije GE Medical Systems


Explanation:
Medical Systems je deo kompanije GE, ali je ipak zasebna kompanija koja proizvodi softver za medicinske aparate, odnosno to je zaštitno ime, zbog čega se ne bih složio sa prevođenjem u "medicinske sisteme".
U načelu se slažem sa rešenjem "serviser", ali ako nemate kontekst onda ne znate da li se konkretno radi o serviseru. Ipak je ovo sofisticirana oprema :)

Example sentence(s):
  • GE Medical Systems - leading computer software for healthcare specializing in pharmacy information systems, pharmacy management, patient management

    Reference: http://www.bdm.ca/
Zoran Lojanica
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: U pravu ste: "GE Medical Systems" je naziv kompanije, s tim da bih ja rekla "ovlaštenog servisa".
50 mins
  -> hvala!

agree  Csaba Putz: Tačno, kada unesete www.gemedicalsystems.com (prethodni naziv) bicete preusmereni na www.gehealthcare.com
2 hrs
  -> hvala!

agree  Natasha Jankovic: U pravu ste. Ovo je izraz koji se koristi u GE projektima. Dovoljno je "Predstavnik servisa kompanije GE Medical Systems"
5 hrs
  -> hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days6 hrs
  -> hvala!