KudoZ home » English to Serbian » Medical (general)

bar pattern

Serbian translation: test slika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bar pattern
Serbian translation:test slika
Entered by: Katarina Delic

08:34 Nov 7, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / radiologija - mamografija
English term or phrase: bar pattern
Ponovo nema konteksta.
Katarina Delic
Serbia
test slika
Explanation:
bar pattern - test slika (za TV) - ref. Rečnik savremene elektronike, Dr. Branimir Lolić; u svakom slučaju ovo ne mora striktno da bude vezano za TV već je test slika kod vašeg uređaja

http://www.answers.com/topic/bar-pattern
(electronics) Pattern of repeating lines or bars on a television screen.

Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dijagram sa prugama
Dragomir Perovic
5 +1test slika
Mira Stepanovic
5 -1sipkasti djagramgordana djordjevic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dijagram sa prugama


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
0 min
  -> Hvala!

disagree  Mira Stepanovic: A šta bi bio dijagram sa prugama, molima vas? Hvala. http://www.google.com/search?client=firefox-a&rls=org.mozill...
2 days1 hr
  -> Vrsta grafikona kod koga su elementi podataka prikazani pravouganim prugrama. Pruge mogu da se prikažu horizontalno ili vertikalno i da se jedna od druge razlikuju po boji, nekoj vrsti senčenja ili po šrafuri.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days9 hrs
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
sipkasti djagram


Explanation:
bar code je sipasti kod, yato je ovo sipkasti dijagram

gordana djordjevic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: http://www.google.com/search?q="sipkasti dijagram"&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a http://www.google.com/search?q="sipasti kod"&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a http://ww
2 days31 mins

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
test slika


Explanation:
bar pattern - test slika (za TV) - ref. Rečnik savremene elektronike, Dr. Branimir Lolić; u svakom slučaju ovo ne mora striktno da bude vezano za TV već je test slika kod vašeg uređaja

http://www.answers.com/topic/bar-pattern
(electronics) Pattern of repeating lines or bars on a television screen.



Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 48
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
8 hrs
  -> Hvala Nataša!