KudoZ home » English to Serbian » Medical (general)

viewport

Serbian translation: prozor za (uvećan) prikaz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:viewport
Serbian translation:prozor za (uvećan) prikaz
Entered by: Katarina Delic

12:32 Nov 7, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / radiologija - mamografija
English term or phrase: viewport
Nemam objašnjenje.
Katarina Delic
Serbia
prozor za (uvećan) prikaz
Explanation:
Ekran može da se podeli na više zona za (uvećan tj. renderovan) prikaz - slika na prvoj Internet referenci na kojoj se prevlačenjem i otpuštanjem umanjene slike u donji deo ekrana (view port) dobija uvećana slika snimljenog dela tela.

Pogledati i objašnjenje i sliku na stranici 165 na drugoj Internet referenci
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1prozor za (uvećan) prikaz
Predrag Loncar
1okcegordana djordjevic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
okce


Explanation:
to je prozor, indikator

gordana djordjevic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prozor za (uvećan) prikaz


Explanation:
Ekran može da se podeli na više zona za (uvećan tj. renderovan) prikaz - slika na prvoj Internet referenci na kojoj se prevlačenjem i otpuštanjem umanjene slike u donji deo ekrana (view port) dobija uvećana slika snimljenog dela tela.

Pogledati i objašnjenje i sliku na stranici 165 na drugoj Internet referenci


    Reference: http://www.hospitalmanagement.net/contractors/imaging/intele...
    Reference: http://www.gaudisite.nl/ThesisBook.pdf
Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days2 hrs