KudoZ home » English to Serbian » Metallurgy / Casting

Blanking

Serbian translation: prosecanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Blanking
Serbian translation:prosecanje
Entered by: Dejan Škrebić

12:26 Sep 18, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting / Hydraulic press
English term or phrase: Blanking
Blanking and piercing are shearing processes in which a punch and die are used to modify webs. The tooling and processes are the same between the two, only the terminology is different: in blanking the punched out piece is used and called a blank; in piercing the punched out piece is scrap.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blanking_and_piercing
Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
prosecanje
Explanation:
blanking - presovanje (gume), ref. Hemijsko tehnološki r., A. Mihailidi
...
blanking - otiskivanje presom
blanking machine - prosekačica, ref. R. Mašinske tehnike, J. Milićević

Čini mi se da se ovde ne radi o presovanju a na osnovu ove prosekačice rekla bih da se radi o prosecanju (za razliku od probijanja), nisam sasvim sigurna; možda će neko dati bolji predlog.

Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Потврђено на другим мјестима. Хвала, много.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3prosecanje
Mira Stepanovic
1otkivanje
Dragomir Kovacevic


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blanking
prosecanje


Explanation:
blanking - presovanje (gume), ref. Hemijsko tehnološki r., A. Mihailidi
...
blanking - otiskivanje presom
blanking machine - prosekačica, ref. R. Mašinske tehnike, J. Milićević

Čini mi se da se ovde ne radi o presovanju a na osnovu ove prosekačice rekla bih da se radi o prosecanju (za razliku od probijanja), nisam sasvim sigurna; možda će neko dati bolji predlog.



Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 36
Grading comment
Потврђено на другим мјестима. Хвала, много.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
blanking
otkivanje


Explanation:
da ne bi bilo presovanje, ili stancovanje, taj mali proizvod je otkivak, po meni, ne ostavlja skart.

Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian