KudoZ home » English to Serbian » Other

paper gauge

Serbian translation: senzor za papir


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:paper gauge
Serbian translation:senzor za papir
Entered by: Jelena Bubalo

15:41 Aug 10, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: paper gauge
nije kaseta/fioka
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
senzor za papir
Explanation:
Gauge se uglavnom koristi za neka merenja, npr. measuring gauges su merne trake itd.. Ovde se automatski prepoznaje vrsta i prisustvo papira. Zato mislim da bi senzor odgovarao.
Postoji i toner gauge - senzor za toner koji obaveštava drajver da li je nivo tonera pri kraju, itd.
Selected response from:

Jelena Bubalo
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5индикатор нивоа папира
Dragomir Perovic
5sablon/ispitivac za merenje debljine papira
Aleksandar Radic
3 +1senzor za papir
Jelena Bubalo


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
индикатор нивоа папира


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sablon/ispitivac za merenje debljine papira


Explanation:
Pre bi iskoristio rec sablon.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-08-10 19:52:54 GMT)
--------------------------------------------------

Шаблон

Aleksandar Radic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
senzor za papir


Explanation:
Gauge se uglavnom koristi za neka merenja, npr. measuring gauges su merne trake itd.. Ovde se automatski prepoznaje vrsta i prisustvo papira. Zato mislim da bi senzor odgovarao.
Postoji i toner gauge - senzor za toner koji obaveštava drajver da li je nivo tonera pri kraju, itd.

Jelena Bubalo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
337 days