KudoZ home » English to Serbian » Other

fillet throat thicknesses

Serbian translation: debljina ugaonog vara (šava)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fillet throat thicknesses
Serbian translation:debljina ugaonog vara (šava)
Entered by: Srdjan Stepanovic

16:40 Nov 7, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / varenje punjenom žicom
English term or phrase: fillet throat thicknesses
pri zavarivanju provjeriti fillet throat thicknesses
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
debljina ugaonog vara (šava)
Explanation:

... Weldment Features Panel-u nalaze se komande za zavarivanje (slika 4). Moguće je definisati tri osnovna tipa šava: Fillet Weld (ugaoni šav), Groove Weld (šav u otvoru) i Cosmetic Weld (slika 5) ...
Selected response from:

Srdjan Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala. A hvala i Vesni koja mi je na lijep način skrenula pažnju da ne bismo trebali biti previše "nekonvencionalni" ni prilikom postavljanja pitanja. Ipak je žica teška za probavu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3debljina ugaonog vara (šava)
Srdjan Stepanovic
3debljine šava
Goran Tasic


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
debljine šava


Explanation:
fillet = u opštem mašinstvu znači prelazno zaobljenje međutim
fillet weld = znači ugaoni šav.
effective throat = računska debljina vara.

Naučno tehnički rečnik.

Goran Tasic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 62

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
debljina ugaonog vara (šava)


Explanation:

... Weldment Features Panel-u nalaze se komande za zavarivanje (slika 4). Moguće je definisati tri osnovna tipa šava: Fillet Weld (ugaoni šav), Groove Weld (šav u otvoru) i Cosmetic Weld (slika 5) ...


    Reference: http://www.teamcad.co.yu/index.php?option=com_content&task=v...
Srdjan Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala. A hvala i Vesni koja mi je na lijep način skrenula pažnju da ne bismo trebali biti previše "nekonvencionalni" ni prilikom postavljanja pitanja. Ipak je žica teška za probavu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Predrag Loncar: "Bolje šav nego var" -Compare picture on page 27 of http://www.grf.bg.ac.yu/mm/files/learnmat/61P10 Zavarivanje.... with picture under sentence "Below is a representation of a convex fillet weld..." on http://www.weldingengineer.com/Discontinuities_.htm
59 mins

agree  V&M Stanković: ...zavarenog spoja (v. www.jus.org.yu), uzgred, pravilno je "zavarivanje", a ne "varenje" (u naslovu pitanja)
1 hr

agree  Natasa Djurovic
1 day3 hrs