KudoZ home » English to Serbian » Other

traded

Serbian translation: čijim akcijama se javno trguje na Vol Stritu/ čije akcije se javno razmenjuju na Vol Stritu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:traded
Serbian translation:čijim akcijama se javno trguje na Vol Stritu/ čije akcije se javno razmenjuju na Vol Stritu
Entered by: bergazy

10:46 Dec 13, 2003
English to Serbian translations [PRO]
English term or phrase: traded
"Most US news media belong to chains or to larger conglomerate corporations, which are publicly traded on Wall Street" - u smislu njihove akcije se kupuju i prodaju na berzi - postoji li jedna rec u ovom slucaju?
Bogdan Petrovic
Serbia
čijim akcijama se javno trguje na Vol Stritu/ čije akcije se javno razmenjuju na Vol Stritu
Explanation:
Tako nekako
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
to je to, hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1čijim akcijama se javno trguje na Vol Stritu/ čije akcije se javno razmenjuju na Vol Stritubergazy
4kojim se javno prometujemiriana
3javno RAZMENJJUsonjasofia


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
čijim akcijama se javno trguje na Vol Stritu/ čije akcije se javno razmenjuju na Vol Stritu


Explanation:
Tako nekako

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 48
Grading comment
to je to, hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
1 day 10 hrs

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
javno RAZMENJJU


Explanation:
Akcijama se trguje ali one se takodje i RAZMENJU. Mozda ce vam se ova rec uklopiti u generalnom kontekstu.
Pozdrav

sonjasofia
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 8

3 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kojim se javno prometuje


Explanation:
ova rijec je u upotrebi u legislativi, za prometovanje akcija, hartija od vrijednosti i ostalih fin. instrumenata na trzistu

miriana
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian