KudoZ home » English to Serbian » Other

top executive, top manager

Serbian translation: vodeci rukovodilac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:top executive, top manager
Serbian translation:vodeci rukovodilac
Entered by: Erika Grzincic-Baumgart M.A.

10:48 Dec 13, 2003
English to Serbian translations [PRO]
English term or phrase: top executive, top manager
a da nije visoki rukovodilac
Bogdan Petrovic
Serbia
vodeci rukovodilac
Explanation:
moj predlog sa obzirom na engl. `top manager`
Selected response from:

Erika Grzincic-Baumgart M.A.
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vodeci rukovodilacErika Grzincic-Baumgart M.A.
4 +1glavni izvrsilac, glavni rukovodilacDragana
4glavni izvrsni rukovodilacsonjasofia
4rukovodioc najvišeg ranga,vodeći menadžerbergazy


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rukovodioc najvišeg ranga,vodeći menadžer


Explanation:
ili ovako:
Ka drzavama poslusnih mutanata
... I zato sto Jevreji, "iako cine priblizno 2,4% stanovnistva u SAD, cine
polovinu najvisih direktora u Vol Stritu," prema prof. MekDonaldu. ...
news.beograd.com/srpski/clanci_i_misljenja/djurdjevic/ 001017_ka_drzavama_poslusnih_mutanata.html - 24k - Spremljeno - Slične stranice


bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 48

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vodeci rukovodilac


Explanation:
moj predlog sa obzirom na engl. `top manager`

Erika Grzincic-Baumgart M.A.
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
1 hr

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
glavni izvrsilac, glavni rukovodilac


Explanation:
"Executive" je izvrsilac, a ne rukovodilac (npr. executive director je izvrsni direktor). Izraz "glavni" moze da se upotrebi, jer se ne radi o zvanju, vec o odredjenju necije pozicije u hijerarhiji.

Dragana
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
19 hrs

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
glavni izvrsni rukovodilac


Explanation:
smatram da glavni izvrsni rukovodilac vazi za slucaj "TOP EXECUTIVE', a za TOP MANAGER glavni rukovodilac

sonjasofia
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 8