KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

debug procedure

Serbian translation: otklanjanje grešaka / debagovanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:debug procedure
Serbian translation:otklanjanje grešaka / debagovanje
Entered by: Aleksander Vasiljevic

15:08 Oct 25, 2001
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: debug procedure
nesto oko rada na sajtu. potreban direktan prevod na srpski
Tatjana Aleksic
otklanjanje grešaka / debagovanje
Explanation:
Debagovanje, traženje i otklanjanje/ispravljanje grešaka u bilo kom kompjuterskom programu ili prikazu koji proizvodi neki program. Može da ima veze sa sajtovima isto koliko i sa programskim jezicima, igricama itd. Obično se za to koriste posebni programi, tzv. debageri ili dibageri.
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
őâŕëŕ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5otklanjanje grešaka / debagovanje
Aleksander Vasiljevic
5 -1procedura za uklanjanje virusaCroatian Translator


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
procedura za uklanjanje virusa


Explanation:
Postupak za uklanjanje virusa.

Croatian Translator
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Aleksander Vasiljevic: Nažalost, nije. Za tu gamad postoje antivirusne procedure tj. postupci i programi.
13 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
otklanjanje grešaka / debagovanje


Explanation:
Debagovanje, traženje i otklanjanje/ispravljanje grešaka u bilo kom kompjuterskom programu ili prikazu koji proizvodi neki program. Može da ima veze sa sajtovima isto koliko i sa programskim jezicima, igricama itd. Obično se za to koriste posebni programi, tzv. debageri ili dibageri.

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
őâŕëŕ