KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

pull back motor

Serbian translation: motor na povlacenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pull back motor
Serbian translation:motor na povlacenje
Entered by: Tatjana Aleksic, MA

00:21 Oct 4, 2001
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pull back motor
six different pull back motors
Tatjana Aleksic
motor za povlacenje/izvlacenje
Explanation:
Umnogome prevod zavisi od konteksta, molim vas da u buduce navedete u kom se kontekstu nalazi zeljena rec ili recenica.

Six different pull back motors.

Mislim da nije dovoljno da napisete samo jednu recenicu. Ako se u ovom slucaju radi o nekom motoru vezanom za vojne svrhe, sledi...

Takvi motori postoje na odredjenim vrstama terenskih vozila i sluze za izvlacenje npr. vozila zaglavljenih u blatu.
Selected response from:

TBQGS
Grading comment
Zahvaljujem,iako su odgovori isti, prvi ste odgovorili na moje pitanje. Izvinjavam se zbog nedostatka konteksta, ali ni ja ga nisam imala mnogo vise. Upravo se radi o decjim automobilcicima.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1motor na povlačenje / motor na oprugu
Aleksander Vasiljevic
5motor za povlacenje/izvlacenjeTBQGS


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
motor za povlacenje/izvlacenje


Explanation:
Umnogome prevod zavisi od konteksta, molim vas da u buduce navedete u kom se kontekstu nalazi zeljena rec ili recenica.

Six different pull back motors.

Mislim da nije dovoljno da napisete samo jednu recenicu. Ako se u ovom slucaju radi o nekom motoru vezanom za vojne svrhe, sledi...

Takvi motori postoje na odredjenim vrstama terenskih vozila i sluze za izvlacenje npr. vozila zaglavljenih u blatu.

TBQGS
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Zahvaljujem,iako su odgovori isti, prvi ste odgovorili na moje pitanje. Izvinjavam se zbog nedostatka konteksta, ali ni ja ga nisam imala mnogo vise. Upravo se radi o decjim automobilcicima.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
motor na povlačenje / motor na oprugu


Explanation:
Mali automobilčići tipa Matchbox, Majorette i sl. (sad ima mnogo Kineza kod nas) imaju motore koji prilikom povlačenja rukom unazad zatežu jednu oprugu i nakon otpuštanja voze par metara. Svaki dan gledam klinca kako se igra s takvim autićima, a bogami i uništava...

Primer sa jednoj sajta:
#PMC-24....SMALL MOTORIZED CARS....3-inch race cars with a built-in pull-back motor. Roll backwards then release to make them race across the floor.
They change directions when they bump an object. Packed 24 to a nice display box. $37.25 box.


    Reference: http://google.yahoo.com/bin/query?p=%22pull+back+motor%22&hc...
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TBQGS: another possible solution
1 hr