KudoZ home » English to Serbian » Tourism & Travel

Carpool

Serbian translation: zajednički prevoz autom


14:09 Feb 14, 2012
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Tourism & Travel
English term or phrase: Carpool
What is carpool? Carpool is the sharing of car journeys so that more than one person travels in a car.

Carpool - Karpul?
MatijaB
Serbia
Serbian translation:zajednički prevoz autom
Explanation:
Uz pomoć slovenačkih kolega i njihovog izabranog prevoda.
Selected response from:

Mladen Savic
Slovenia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zajednički prevoz autom
Mladen Savic
4solidarni prevoz automobilom
Sanja Mihailovic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
carpool
zajednički prevoz autom


Explanation:
Uz pomoć slovenačkih kolega i njihovog izabranog prevoda.


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/english_to_slovenian/transport_tra...
Mladen Savic
Slovenia
Native speaker of: Bosnian
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
9 mins
  -> hvala

agree  Daniela Slankamenac: http://www.tfd.com/carpool
1 hr
  -> hvala

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carpool
solidarni prevoz automobilom


Explanation:
Negde sam videla ovaj prevod u upotrebi, mislim da nije loš i da odgovara značenju. Možda Vam se dopadne da ga upotrebite u Vašem kontekstu! :)

Sanja Mihailovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat