KudoZ home » English to Serbian » Transport / Transportation / Shipping

Swap body

Serbian translation: zamenjiva kontejnerska nadogradnja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Swap body
Serbian translation:zamenjiva kontejnerska nadogradnja
Entered by: Denis Mihajlovic

00:23 Feb 27, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Swap body
http://en.wikipedia.org/wiki/Swap_body
Denis Mihajlovic
Germany
zamenjiva kontejnerska nadogradnja
Explanation:
www.uniplastzivanovic.com/ser/content.php?id=15
Selected response from:

Goran Stankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zamenjiva kontejnerska nadogradnja
Goran Stankovic
3 +1zamenjivi sanduk/rezervoar
Miloš Stojadinović


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
swap body
zamenjivi sanduk/rezervoar


Explanation:
Rešenje koje sam pronašao ovde:

http://www.mi.gov.rs/dokumenta/bezbednost/2576_09LAT.pdf

Zamenjivi sanduk (zamenjivi rezervoar (swap body)) je kontejner koji se prema
evropskom standardu EN 283 (u izdanju iz 1991) odlikuje sledećim osobinama


Miloš Stojadinović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: http://en.wikipedia.org/wiki/Swap_body Basic standardization is set with Euronorms EN 283, EN 284 and EN 452 for construction and design
6 hrs
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
swap body
zamenjiva kontejnerska nadogradnja


Explanation:
www.uniplastzivanovic.com/ser/content.php?id=15

Goran Stankovic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: tačnije: izmenjiva nadogradnja (transportni sud) – v. Institut za standardizaciju Srbije: http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=29012 , http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=29006 itd.
12 hrs
  -> Hvala

agree  Milos Mladenovic
1 day6 hrs
  -> Hvala