KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

emergency windscreen release system

Serbo-Croat translation: sistem otpuštanja šofer šajbe u slučaju opasnosti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:emergency windscreen release system
Serbo-Croat translation:sistem otpuštanja šofer šajbe u slučaju opasnosti
Entered by: Mira Stepanovic

17:06 Jun 22, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / armoured limousines
English term or phrase: emergency windscreen release system
To je neki oklopni BMW za budzovane, otporan na bombe i metke

It also has unique options like an emergency windscreen release system and bombproof flooring. Even massive detonations cause just minor denting.
Bogdan Petrovic
Serbia
sistem otpustanja sofer sajbe u slucaju opasnosti
Explanation:
ne znam da li postoji neki standardni izraz za ovaj sistem. ako je to slucaj, neko od kolega ce sigurno dostaviti pravi odgovor. U suprotnom, tu vam je alternativa.

sretno
Selected response from:

Nedzad Selmanovic
Grading comment
hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mehanizam za oslobadjanje šofer šajbe u slučaj potrebe
Sladjana
2sistem otpustanja sofer sajbe u slucaju opasnosti
Nedzad Selmanovic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sistem otpustanja sofer sajbe u slucaju opasnosti


Explanation:
ne znam da li postoji neki standardni izraz za ovaj sistem. ako je to slucaj, neko od kolega ce sigurno dostaviti pravi odgovor. U suprotnom, tu vam je alternativa.

sretno

Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 52
Grading comment
hvala.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mehanizam za oslobadjanje šofer šajbe u slučaj potrebe


Explanation:
To bi bio moj predlog.


Sladjana
Montenegro
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16