KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

custom cars

Serbo-Croat translation: nabudzeni automobili


17:08 Dec 24, 2005
English to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: custom cars
ili customized cars. Samo se pominju u tekstu, a mislim da je to isto kao i customized cars, automobili koji se rade po porudzbini, uglavnom ekstravagantni, ali i autobusi, prikolice i sl.

Treba mi nesto kratko.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:nabudzeni automobili
Explanation:
naravno u zargonu
inace se to zove, kako ste i sami rekli, automobili izradjeni po narudzbini
Selected response from:

Tamara Sinobad
Serbia
Grading comment
to sam i ostavio, mislim da ne postoji nista drugo. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1....
Zeljko Puljak
4nabudzeni automobili
Tamara Sinobad
3poruceni, naruceni automobili
Natasa Grubor


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nabudzeni automobili


Explanation:
naravno u zargonu
inace se to zove, kako ste i sami rekli, automobili izradjeni po narudzbini

Tamara Sinobad
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 42
Grading comment
to sam i ostavio, mislim da ne postoji nista drugo. Hvala!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poruceni, naruceni automobili


Explanation:
.

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
....


Explanation:
Ima tu vise detalja o kojima bi trebalo voditi racuna, meni cetiri razlicite verzije padaju na pamet:

1: custom cars - u smislu da ih izradjuje maticna fabrika samo sto se prave po narudzbini i zeljama kupca, dakle, termin moj bi u tom slucaju bio - vozilo pravljeno po narudzbi

2: custom cars - u smislu da je "normalan" fabricki automobil koji covek sam preradjuje prema svojim potrebama pa bi u tom slucaju moj termin bio gorespomenuti - "nabudzeno" vozilo sa napomenom da se meni termin "nabudzeno" nekako vise odnosi na motor, tj. pogonsku jedinicu vozila, a ne na celokupno vozilo, ali mislim da bolji termin nema

3: custom cars - u smislu da je vozilo ponovo "normalan" fabricki automobil samo sto ga u ovom slucaju preradjuje specijalizovana privatna radionica pa bi u tom slucaju termin bio - preradjeno vozilo

4: custom cars - u smislu da to uopste nije fabricki automobil nego da ga kompletnog izradjuje specijalizovana radionica, nesto u stilu American Chopper (emisija koja ide na Discovery Channel) pa bi u tom slucaju moj termin bio - rucno izradjivano vozilo

Eto, mozda sam malo preopsiran, ali to mi je sve palo na pamet, hope i've been helpful

Zeljko Puljak
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Serbo-Croat
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusica Cook: svaka èast!
39 mins
  -> hvala :-)