KudoZ home » English to Serbo-Croat » Construction / Civil Engineering

pinpoint repairs

Serbo-Croat translation: precizno definisane popravke


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pinpoint repairs
Serbo-Croat translation:precizno definisane popravke
Entered by: Mira Stepanovic

19:21 Sep 10, 2006
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / autoput
English term or phrase: pinpoint repairs
Any problem detected will be reported and appropriate measures will be taken (temporary signing, urgent and pinpoint repairs).
The Maintenance operations will be classified into three degrees of urgency depending on the risk for the user and/or the risk of structural damage:
Bogdan Petrovic
Serbia
precizno definisane popravke
Explanation:
Mislim da u ovom slučaju "pinpoint" ima drugo značenje: "To locate or identify with precision" - tj. odnosi se na tačno utvrđivanje (definisanje) potrebne popravke na određenom mestu;
pinpoint III - odrediti tačan položaj (nečega) _ Morton Benson
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Da, to je to. Nezgodno je formulisati, ali to podrazumeva ne samo popravku, vec i identifikaciju onog sto treba popraviti, nesto kao "mestimicne precizne popravke". Steta sto se ne moze prevesti u jednoj ili dve reci...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4precizno definisane popravke
Mira Stepanovic
3 +1precizne popravke
Jelena Bubalo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
precizne popravke


Explanation:
iz nemacko-engleskog recnika.

Jelena Bubalo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
4 hrs
  -> Hvala :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
precizno definisane popravke


Explanation:
Mislim da u ovom slučaju "pinpoint" ima drugo značenje: "To locate or identify with precision" - tj. odnosi se na tačno utvrđivanje (definisanje) potrebne popravke na određenom mestu;
pinpoint III - odrediti tačan položaj (nečega) _ Morton Benson


    Reference: http://www.answers.com/topic/pinpoint?ff=1
    Reference: http://autos.msn.com/home/reliability_ratingsinfo.aspx
Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 195
Grading comment
Da, to je to. Nezgodno je formulisati, ali to podrazumeva ne samo popravku, vec i identifikaciju onog sto treba popraviti, nesto kao "mestimicne precizne popravke". Steta sto se ne moze prevesti u jednoj ili dve reci...