KudoZ home » English to Serbo-Croat » Law: Contract(s)

de minimis claims

Serbo-Croat translation: minimalna potraživanja


09:30 Dec 18, 2010
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / privatization
English term or phrase: de minimis claims
No liability shall arise for the Sellers under the Guarantees set forth in Clause 5 if the individual amount of a claim of the Purchasers does not exceed EUR xxx (in words: xxx Euros) (hereinafter called: “De Minimis Claims”).
RaiMne
Serbo-Croat translation:minimalna potraživanja
Explanation:
minimus = najmanji, minimalan, na latinskom jeziku

1) iznos subvencije koja podleže kompenzatornim dažbinama za uvoz iz svake države pojedinačno veći od minimalnog (de minimis) koji iznosi 1% od vrednosti (ad valorem), a za države u razvoju 2% i da obim uvoza iz svake države pojedinačno nije zanemarljiv ...
UREDBA O BLIŽIM USLOVIMA ZA PRIMENU KOMPENZATORNIH MERA
("Sl. glasnik RS", br. 112/2009)
http://www.porezi.rs/Arhiva/Download/110/1040-028-003.pdf

Selected response from:

M. Vučković
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sitna/beznačajna/zanemarljiva potraživanja
Natasa Djurovic
4minimalna potraživanja
M. Vučković


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sitna/beznačajna/zanemarljiva potraživanja


Explanation:
de minimis na latinskom znači- o sitnicama, zanemarljivim beznačajnim pitanjima

Pošto se radi o zanemarljivim, sitnim potraživanjima koja ne prelaze neki xxx iznos u EUR, sigurna sam da je smisao taj!

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Petrovic
16 hrs
  -> Hvala!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
minimalna potraživanja


Explanation:
minimus = najmanji, minimalan, na latinskom jeziku

1) iznos subvencije koja podleže kompenzatornim dažbinama za uvoz iz svake države pojedinačno veći od minimalnog (de minimis) koji iznosi 1% od vrednosti (ad valorem), a za države u razvoju 2% i da obim uvoza iz svake države pojedinačno nije zanemarljiv ...
UREDBA O BLIŽIM USLOVIMA ZA PRIMENU KOMPENZATORNIH MERA
("Sl. glasnik RS", br. 112/2009)
http://www.porezi.rs/Arhiva/Download/110/1040-028-003.pdf



Example sentence(s):
  • Dumping margin is considered minimal (de minimis) if less than 2% relative to export prices.

    Reference: http://www.podaci.net/_zakon/propis/Uredba_o_blizim/U-bupame...
M. Vučković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 21