KudoZ home » English to Serbo-Croat » Law (general)

domestic abuse response team

Serbo-Croat translation: tim za borbu protiv nasilja u porodici


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:domestic abuse response team
Serbo-Croat translation:tim za borbu protiv nasilja u porodici
Entered by: Larisa Djuvelek-Ruggiero

17:48 Nov 14, 2008
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Law (general) / Police Unit
English term or phrase: domestic abuse response team
Samo tako. Hvala.
Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
tim za borbu protiv porodičnog nasilja
Explanation:
Ovo "response" je više u smislu "reagovanje na", ali bi u svakom slučaju domestic abuse trebalo da je porodično nasilje.
Selected response from:

Bogdan Petrovic
Serbia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tim za borbu protiv porodičnog nasiljaBogdan Petrovic
4 +2akcioni tim za nasilje porodici
Srdjan Miladinovic
3 -1nacionalni tim protiv zloupotrebe
Natasa Djurovic


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
nacionalni tim protiv zloupotrebe


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2008-11-14 18:06:19 GMT)
--------------------------------------------------

domestic u osnovnom znacenju: domaci, unutrasnji
Pravni recnik-B. Vukicevic navodi siru referencu za domestic:
1. porodicni
2. nacionalni

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 62
Notes to answerer
Asker: Hvala. Odkud nacionalni? Tim je na lokalnom nivou...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kristina Kolic: "domestic abuse" je nasilje u obitelji, odnosno porodici
2 hrs
  -> Kolegama je vec potvrdjeno da su u pravu!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tim za borbu protiv porodičnog nasilja


Explanation:
Ovo "response" je više u smislu "reagovanje na", ali bi u svakom slučaju domestic abuse trebalo da je porodično nasilje.


    Reference: http://www.google.ro/search?hl=ro&as_qdr=all&q=domestic+abus...
Bogdan Petrovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: protiv nasilja u porodici
31 mins
  -> hvala, jeste nasilje u porodici. Vidim da je Srđan to stavio, tako je ispravno.

agree  Natasa Djurovic
49 mins
  -> hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
akcioni tim za nasilje porodici


Explanation:
domestic violence je kod nas pravno nasilje u porodici sa raznim oblicima sad kako to novi zakon odredjuje ne znam širinu i doašaj. response team je preizeto iz drugih sfera, imamo policijska i vojna značenja, razne vrste uprave itd. sve u svemu ovo bi trebalo da bude pravi odgovor. pozdrav, srdjan

Srdjan Miladinovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Petrovic
1 hr

agree  Natasa Djurovic
1 hr