KudoZ home » English to Serbo-Croat » Law (general)

drug felon

Serbo-Croat translation: pocinilac teskog krivicnog djela veznog za droge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drug felon
Serbo-Croat translation:pocinilac teskog krivicnog djela veznog za droge
Entered by: Natka

23:21 Apr 4, 2004
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: drug felon
Ovo nije tesko, ali mi treba nesto krace od:

"tezak prestupnik zbog droge".

Unapred hvala,
Tanja Abramovic
Tanja Abramovic
pocinilac teskog krivicnog djela vezanog za droge
Explanation:
Tanja, nije tezak prestupnik, nego je djelo - tesko krivicno.
Nazalost nas jezik nma mogucnosti koje ima engleski da u dvije rijeci kaze mnogo.
sretno
Natka
Selected response from:

Natka
Grading comment
Svima puno hvala na odgovorima. Prema definiciji iz teksta koji imam, to je "anyone convicted of a drug felony for using or having a controlled substance...", tako da ne mora da bude samo diler droge.

Puno pozdrava,
Tanja Abramovic
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pocinilac teskog krivicnog djela vezanog za drogeNatka
5poèinitelj kaznenog djela zloupotrebe narkotika
Daniela Miklic Belancic
4narko diler
Nedzad Selmanovic
3trgovac drogomBranka Arrivé


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pocinilac teskog krivicnog djela vezanog za droge


Explanation:
Tanja, nije tezak prestupnik, nego je djelo - tesko krivicno.
Nazalost nas jezik nma mogucnosti koje ima engleski da u dvije rijeci kaze mnogo.
sretno
Natka

Natka
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Svima puno hvala na odgovorima. Prema definiciji iz teksta koji imam, to je "anyone convicted of a drug felony for using or having a controlled substance...", tako da ne mora da bude samo diler droge.

Puno pozdrava,
Tanja Abramovic

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Vujosevic Caric
7 hrs

agree  mita
9 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
poèinitelj kaznenog djela zloupotrebe narkotika


Explanation:
Ovisno o kojem se podruèju bivše države radi pokušajte sami formulirati reèenicu
Nije kraæe, ali...

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trgovac drogom


Explanation:
"drug felon" je obicno zvanicno ime za dilere; zavisi o kakvoj vrsti teksta se radi - "trgovac", naravno, ne odgovara reci "felon", ali mislim da treba paziti da ne ispadne da se radi o nekome ko je izvrsio zlocin (npr. ubistvo) pod UTICAJEM droga

Branka Arrivé

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narko diler


Explanation:
reèeno u žargonu, iako se možda ne odnosi baš na tu osobu. Doslovno a i prema pravnoj definiciji bi bilo
poèinilac teškog kriviènog djela u vršenju nelegalnog posjedovanja i distribucije narkotiènih sredstava i opojnih droga

Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 10