KudoZ home » English to Serbo-Croat » Other

latitude ispravka

Serbo-Croat translation: geografska širina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:latitude
Serbo-Croat translation:geografska širina
Entered by: Gordana Podvezanec

20:32 Dec 14, 2003
English to Serbo-Croat translations [PRO]
English term or phrase: latitude ispravka
moja greska. kontekst je sledeci:

u sledecem kontekstu:

"Americans of ALL latitudes and Europeans consume mostly commercially produced news programs..."
Bogdan Petrovic
Serbia
sa svih podruèja Amerike
Explanation:
s širina, opseg, prostranstvo; <fig> širokogrudnost, širina, slobodoumnost,
trpeljivost; sloboda; <geog> zemljopisna širina; podruèje, pojas;
<astr> kutna udaljenost nebeskog tijela od Sunèeve putanje
/ <mar> # left (in) = zemljopisna širina mjesta polaska (dolaska)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2003-12-14 22:04:52 GMT)
--------------------------------------------------

IZ ÈITAVE AMERIKE

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2003-12-14 22:12:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ljudi ÈITAVE Amerike i Evropljani prateuglavnom komercijalne informativne programe
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
bas tako, hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sa svih podruèja Amerike
Gordana Podvezanec
5Ljudi iz cijele Amerike...
Andjelo Miklic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Ljudi iz cijele Amerike...


Explanation:
Ljudi iz cijele Amerike i Europljani prate veæinom komercijalne informativne programe...

Amerikanci cijelog svijeta i Europljani prate veæinom komercijalne.... =
može se prièati o Amerikancima iz cijelog svijeta, jer se spominje pojam All latitudes, što znaèi sa svih zemljopisnih širina. Moglo bi se odnositi na sve Amerièke državljane bilo gdje u svijetu, ili kao u gornjem navodu, na ljude iz cijele Amerike. Odaberite zavisno o kontekstu.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 109

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
latitude
sa svih podruèja Amerike


Explanation:
s širina, opseg, prostranstvo; <fig> širokogrudnost, širina, slobodoumnost,
trpeljivost; sloboda; <geog> zemljopisna širina; podruèje, pojas;
<astr> kutna udaljenost nebeskog tijela od Sunèeve putanje
/ <mar> # left (in) = zemljopisna širina mjesta polaska (dolaska)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2003-12-14 22:04:52 GMT)
--------------------------------------------------

IZ ÈITAVE AMERIKE

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2003-12-14 22:12:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ljudi ÈITAVE Amerike i Evropljani prateuglavnom komercijalne informativne programe

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 308
Grading comment
bas tako, hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Nikolova
7 mins
  -> HVALA

agree  Gabrijela
1 day 21 hrs
  -> hvala